تولید پشم سنگ رولی در کشور

تولید پشم سنگ رولی در کشور ایران با روکش آلومینیومی صورت می گیرد و به دلیل قدرت و مقاوت زیادی که دارد، با فروش نسبتاً بالایی همراه بوده است.
پشم سنگ رولی، از دیگر انواع پشم سنگ تولیدی با فروش بسیار عالی در کشور ایران بوده است که البته از انواع پشم سنگ تشکیل می شود. تولید پشم سنگ رولی با استفاده از پشم سنگ های لحافی و پتویی صورت می گیرد و طبق استاندارد های جهانی تهیه و در بازار عرضه می شود.

تولید پشم سنگ رولی

پشم سنگ رولی، پرکاربرد ترین پشم سنگ

پشم سنگ رولی، اغلب از روکش آلومینیومی می باشد که از مقدار زیادی پلی اتیلن تشکیل شده است. این محصول بهترین انتخاب در عایق بندی ساختمان با حرارت پایین بوده است و پرمصرف ترین نوع پشم سنگ به شمار می رود.
پشم سنگ رولی با توجه به پرکاربرد بودن آن بیش ترین میزان تولید و عرضه را داشته و دارای ویژگی های فراوانی می باشد که عبارت اند از:

  1. انعطاف پذیری زیاد
  2. جلوگیری از رطوبت
  3. مانع از افت کیفیت
  4. برخورداری از مقاومت کششی مطلوب
  5. بهترین گزینه برای استفاده در سقف سوله ها
  6. استفاده در دیوار ها و کانال های گردش هوا
  7. کاربرد آن در سیستم های تهویه مطبوع

تولید پشم سنگ رولی

تولید پشم سنگ رولی

در تولید پشم سنگ رولی از استاندارد های مهمی استفاده می شود که البته از مهم ترین آن ها می توان به استاندارد EN14303 اشاره کرد. این محصول توسط شرکت های معتبر و شناخته شده ای در ایران تولید می شود و بهترین عایق حرارتی در تأسیسات صنعتی بوده است.
تولید پشم سنگ رولی با استفاده از بهترین مواد اولیه صورت گرفته و البته تهیه آن در کارخانه های بزرگ انجام می شود. این نوع محصول به درخواست مشتری در بازار عرضه شده و بیش ترین میزان استفاده را در صنایع داشته است.
قیمت پشم سنگ رولی بسیار مناسب بوده و در بازار همراه با فروش عالی می باشد. ناگفته نماند که تولید پشم سنگ رولی در استان های زیر صورت می گیرد:

  • یزد
  • تهران
  • تبریز
  • اصفهان
  • و…

تولید پشم سنگ رولی

فروش پشم سنگ رولی در کشور

پشم سنگ رولی که با نام های پتویی و لحافی خوانده می شود از شهرت بسیار زیادی برخوردار بوده و مناسب ترین عایق حرارتی محسوب می گردد. پشم سنگ رولی بهترین انتخاب و گزینه برای پیشگیری از اتلاف انرژی بوده است و به صورت مطلوب و باکیفیت در بازار به فروش می رسد.
فروش انواع پشم سنگ رولی در کشور به چند صورت زیر انجام می گیرد که عبارت اند از:

  • فروش مستقیم پشم سنگ
  • فروش اینترنتی پشم سنگ
  • فروش پشم سنگ از کارخانه تولیدی
  • فروش پشم سنگ از شرکت های پخش

و…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما