سایت آنلاین خرید پشم سنگ لوله ای

سایت آنلاین خرید پشم سنگ لوله ای در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات و ثبت سفارش مشتریان می باشد.
به طور کلی اگر بخواهیم تعریفی از پشم سنگ داشته باشیم می توانیم بگوییم که، پشم سنگ به عنوان یک عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی به شمار می آید و برای کاهش هزینه های انرژی در ساخت ساختمان ها به کار برده می شود.
پشم سنگ انواع مختلفی دارد که از جمله آن می توان به پشم سنگ لوله ای یا ایزوپایپ اشاره نمود که در ادامه به توضیحات کاملی در این باره می پردازیم.

معرفی پشم سنگ لوله ای

همانطور که در بالا گفتیم به پشم سنگ لوله ای، ایزوپایپ هم گفته می شود که الیاف تشکیل دهنده ی این عایق از سنگ بازالت و مقداری رزین می باشد که تحت فشار غلطک هایی مخصوص پرس می شوند و در اندازه ها و سایز های مختلف تولید می گردند.
این الیاف بعد از عملیات پخت که در دمای 350 درجه انجام می شود، پرداخت می شوند و بعد از برش و بسته بندی به بازار های فروش عرضه می گردند.

خرید پشم سنگ لوله ای

کاربرد پشم سنگ لوله ای

این عایق لوله ای به صورت

  • ساده و بدون روکش
  • روکش آلومینیوم
  • کاغذ کرافت

تولید می شوند و در مصارف گوناگونی کاربرد دارند که از جمله آن ها می توان به:

  • صنعت تاسیسات
  • جلوگیری از تبادل حرارت و سرما
  • کنترل ارتعاشات
  • لوله های انتقال نفت، گاز و مواد شیمیایی در نیروگاه ها و پالایشگاه ها
  • لوله های تاسیسات خانگی

اشاره نمود.
این محصول غیر قابل احتراق است و تمامی آزمایشات مربوطه را طبق استاندارهای لازم در فرآیند تولید طی نموده است.

خرید پشم سنگ لوله ای

سایت آنلاین خرید پشم سنگ لوله ای

امروزه تولید کنندگان کالاهای مختلف برای افزایش و گسترش کسب و کار خود علاوه بر فروش سنتی از راه های اینترنتی و سایت های فعال نیز استفاده می نمایند. فروش آنلاین پشم سنگ های لوله ای از طریق سایت های معتبر در کوتاهترین زمان ممکن در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

خرید پشم سنگ لوله ای

مزایای خرید آنلاین پشم سنگ لوله ای

در خرید های اینترنتی به دلیل ایجاد رابطه های مستقیم با تولید کننده و توزیع کننده کالا، قیمت به شکل قابل توجهی کم می شود و برای خریداران بسیار مقرون به صرفه است.
از طرفی با مراجعه به این سایت ها و مراکز امکان مشاوره های آنلاین درباره محصولات برای خریداران به راحتی امکانپذیر می باشد و کالای مورد سفارش آن ها در کوتاهترین زمان ممکن در محل دلخواهشان، در دسترس آن ها قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما