سایت فروش ضایعات انواع پشم سنگ

سایت فروش ضایعات انواع پشم سنگ را به شکل غیر مستقیم از طریق اینترنت به مشتریان عرضه می دارد. پشم سنگ ضایعاتی به این دلیل مشتری دارد که خاصیت های عایق را دارد.

خرید ضایعات انواع پشم سنگ

اگر می خواهید ضایعات انواع پشم سنگ را خریداری کنید بهتر است به کارخانه های تولیدی این محصول بروید زیرا ضایعات انواع پشم سنگ از دور ریختنی و برش های پشم سنگ ها به دست می آید.
منظور از ضایعات انواع پشم سنگ عایق های تخته ای، لوله ای، لحافی و پتویی می باشد. در ایران ضایعات انواع پشم سنگ به دو شکل حلاجی شده و حلاجی نشده به فروش می رسد. خرید ضایعات خرد شده بیشتر برای صنایع کوره پزی در نانوایی، ساختمان سازی و امثال آن استفاده می شود.

ضایعات انواع پشم سنگ

فروش پشم سنگ ضایعاتی

پشم سنگ های ضایعاتی که در زمان برش های عایق ایجاد می شود دارای هیچ گونه ماده ترکیبی نمی باشد و به صورت فله بسته بندی و به بازار جهت فروش فرستاده می شود.
تمامی این محصولات با کیفیت بوده و با قیمت پایین تری نسبت به پشم سنگ به فروش می رسد.مواد اصلی تشکیل دهنده ضایعات  پشم سنگ از کناره های پانل، بلانکت و فلت است که آن را شکل می دهند.
برای متوجه شدن، آن را با ذکر یک مثال برایتان آورده ایم. مثلا فضای خالی بین یک کوره دارای دوجدار را می توان پر نمود که این کار را به وسیله ضایعات پشم سنگ انجام می دهند.
در کف بعضی بام ها از ضایعات پشم سنگ به عنوان عایق استفاده می کنند که بسیار هم مفید است و هزینه پرداختنی تا 80 درصد پایین می آیید.

ضایعات انواع پشم سنگ

کاربرد ضایعات پشم سنگ در صنعت

در صنعت در بسیاری  از سازه ها استفاده می شود.

  • سازه های نامنظم
  • تجهیزات صنعتی
  • عایق کردن بین دو دیوار در ساختمان
  • کوره پزی
  • سردخانه
  • تونل ها
  • سازه های که در معرض ارتعاشات قرار دارند.
  • تنور و فر
  • صنعت کشتی سازی

یکی از ویژگی های خوب ضایعات پشم سنگ آتش نسوز بودن آن است که مطابق با استانداردهای می باشد. این ویژگی در بسیاری از آزمون و آزمایشگاه مورد آزمایش قرار گرفته است و طبق استاندارد وارد بازار می شود. این محصول در مصرف انرژی در گروه نخست یا کم مصرف ترین ها قرار دارد.

ضایعات انواع پشم سنگ

تولید ضایعات پشم سنگ

ضایعات پشم سنگ از پسماند پشم سنگ ها تولید می شود که یک عایق صوتی و حرارتی است. در صنعت بیش از 300 هزار  تن از ضایعات این عایق تولید می شود از این ضایعات برای کوره ها استفاده می شود که باعث افزایش حرارت و کاهش  آلودگی های زیست محیطی می شود.
بخش قابل توجهی از ضایعات مجددا برای تولید پشم سنگ بازیافت می شود. در پروسه تولید ضایعات پشم سنگ، ضایعات را پشم سنگ در بریکت های فشرده شده با دمای بالا ذوب می کنند وجددا به پشم سنگ مرغوب آن را تبدیل می کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما