عایق صدا نانو کالیمورا | عایق رطوبتی حرارتی نانو klr با(پوشش لایه نازک یک سانتیمتری)

به منظور جلوگیری از مزاحمت توسط صداهای ایجاد شده در ساختمان ها و… باید عایقی بکار برد که از انتقال صدا ممانعت نماید. اینکار لزوما به معنی استفاده از سقف یا دیوار بتنی با ضخامت زیاد نیست. عایق کاری صوتی به قابلیت کلی یک المان یا سازه ساختمان در کاهش انتقال صدا مربوط می شود.

عایق یک محافظ در برابر نفوذ است به طور کلی عایق صوتی مانعی برای ورود هرگونه صدا به مکانی است که از عایق صوتی برای حفاظت از آن استفاده شده است با استفاده از مواد نانو در عایق های صوتی به کیفیت عایق صوتی کمک کرده و فناوری نانو به کمک عایق صوتی مانع هرچه بیشتر نفوذ صدا به داخل مکان ایزوله شده میشود از نانو عایق صوتی بیشتر در مکان های که ورود و خروج صدا خیلی مهم است استفاده میشود گروه صنعتی کالیمورا با داشتن سالها تجربه در زمینه عایق نانو به ویژه عایق صوتی محصولاتی را به شما عرضه میکند که با بهترین کیفیت و کمترین هزینه باشد.

می دانید عایق صدا نانو کالیمورا در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود که این عایق ها هر کدام مزایا و معایبی دارد از جمله عایق های که برای ساختمان خیلی مناسب است و می تواند -۶۰ درجه و مثبت ۶۰ درجه را پوشش دهد عایق نانویی حرارتی، صوتی و رطوبتی کالیمورا است که ذیلا نحوه عایقکاری با این عایق را توضیج می دهیم.

خاطر نشان می شود که نانوی ملاتی کالیمورا هم یکی از تاثیر گزار ترین عایق های حرارتی است که در نباحث دیگر نیز به آن خواهیم پرداخت.

عایق صدا نانو کالیمورا | عایق رطوبتی حرارتی نانو klr با(پوشش لایه نازک یک سانتیمتری)

آموزش عایق کاری حرارتی با عایق نانویی حرارتی، صوتی و رطوبتی کالیمورا:

  1. ابتدا کف با پوکه معدنی شیب بندی می شود و حتما کوبیده شود تا نشست و شکست نداشته باشد سپس با ملات معمولی نازک روی پوکه و سطح کشیده شود و زیر سازی انجام می شود تا کف شیب بندی و صاف گردد.
  2. عایق نانویی سه کاره حرارتی، صوتی و رطوبتی را به ضخامت یک سانت در سه مرحله به شرح زیر کشیده می شود.
    (مرحله اول حدود سه میلی متر بر کف کشیده می شود و بعد از خشک شدن مجددا در مرحله دوم همانند مرحله اول سه میلی متر بر سطح کشیده می شود و بعد از خشک شدن در مرحله آخر نیز سه چهار میلیمتر بقیه را در سطح می کشیم تا ضحامت آن به یک سانت متر برسد.)
    نکته ۱ – این نوع عایق بندی با عایق نانویی سه کاره حدود ۸۰% مشکل حرارتی و صوتی را حل می کند .
    نکته ۲ – عایق نانویی سه کاره حرارتی، صوتی و رطوبتی ۱۰۰% مانع نفوذ نم و رطوبتی ناشی نشتی لوله های آب به سقف پیلوت می شود.
    نکته مهم: چنانچه صدای محیط خیلی زیاد باشد بایستی یک سانتی متر دیگر به شرحی که آمد مجدا عایق نانویی صوتی و حرارتی و رطوبتی کالیمورا در روی آن کشیده می شود.
  3. سپس داخل ملات محصول نانو ملاتی را اضافه کرده و فیله کشی را اجرا می کنیم و بعد از آن با ملاتی در آن محصول نانویی ملاتی اضافه کردیم سرامیک یا سنگ کاری یا موزاییک کاری انجام می شود.
  4. در آخرین مرحله با محصول نانو بندکشی اقدام به بندکشی بندها می می گرددو یک کار بسیار با دوام و عالی می شود.

نحوه عایق بندی دیوار با محصول نانویی سه کاره حرارتی و صوتی و رطوبتی و کاشی کار دیوار به چه صورت است.

پاسخ سوال:

الف: عایق کاری دیوار حمام یا سرویس بهداشتی عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی:

  1. اگر بخواهیم دیوار حمام یا سرویس بهداشتی را با عایق حرارتی یا صوتی یا رطوبتی کاشی کاری یا سنگ کاری کنیم عایق نانویی سه کاره حرارتی، صوتی و رطوبتی به شرحی که در سوال قبلی توضیح داده شد در دیوار ساختمان کشیده می شود.
  2. سپس روی عایق مذکور رابیتس کشیده داده و پوشش داده می شود تا چسبندگی ملات به کاشی و سنگ به خوبی ایجاد شود.
  3. بعدا با ملات و دوغ آبی که ماده نانوی ملاتی به آن اضافه شده کاشی کاری و سنگ کاری و موزائیک کاری اجرا می شود. با این عمل عایق کامل رطوبتی صورت می گیرد و کاشی شما از سطح دیوار کنده نمی شود.
  4. سپس در این مرحله با نانو بندکشی دوغاب دهی می شود.
  5. آخرکار با عایق نانو بند کشی، بندکشی درز ها صورت می گیرد.

ب : عایق کاری حرارتی دیوار با عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی:

اگر فقط برای دیواره های ساختمان بخواهید به عنوان عایق حرارتی استفاده کنید تا مانع هدر رفت انرژی و مانع نفوذ گرما و سرما به داخل ساختمان شوید یا از انتقال حرارت داخل ساختمان به بیرون جلوگیری کنید باید به شرح زیر عمل شود.

  1. اگر ساختمان قبلا گچ کاری شده باشد می توان از روی گچ کاری، عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی را استفاده کرد.
  2. اگر گچ کاری نشده باشد مستقیم می توان بر روی دیوار عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی را کشید و سپس سفیدکاری را انجام داد.
    در این صورت دیوار هم عایق صوتی می شود و هم عایق حرارتی می شود و هم عایق رطوبتی خواهد شد.

سوال:

در ملات کاشی کاری و سنگ کاری از چند لیتر محصول نانویی باید استفاده شود.

برای استفاده از محصول نانو ملاتی در ساختمان برای ملات کاشی کاری سنگ‌کاری و یا موزاییک‌کاری برای پشت بام و سرویس بهداشتی
مصالح مورد نیاز

  • ۶۰ بیل ماسه شسته=۲۰۰کیلوگرم ماسه شسته=چهار فرغون ماسه شسته
  • یک پاکت پودر سنگ ۲۵ کیلوگرمی
  • یک و نیم‌پاکت سیمان سیاه(۷۵ کیلوگرم)

مصالح فوق را کاملا باهم ترکیب و سپس به اب مصرفی ۴ لیتر مواد نانو ملاتی اضافه می نمایید نکته حتما به اب مصرفی اضافه شود و ملات را کاملا هم میزنید به طوری مواد نانو با تموم ملات اغشته شود و ملات حالتش همچون خمیر و ماست شود
نکته مهم حتما اگر در پشت بام یا کف سرویس ها استفاده می شود به همراه سنگ کاری یا موزاییک کاری و یا کاشی کاری استفاده شود زیرا ملات به تنهایی بر اثر لرزش ترک‌بر میدارد و به مشکل اب بندی خواهید خورد
ولی در دیوار های معرض بارش نیازی به پوشش سطح با سنگ و موزاییک و سرامیک و …. نخواهد بود.

لیست قیمت عایق صوتی شفاف

لیست قیمت عایق صوتی شفافبرای حذف یا کاهش امواج صوتی نامطلوب در مناطق مسکونی تا صنعتی ، از عایق صوتی استفاده می‌گردد. عایق کالیمورا صوتی با ساختار سلولی خاصی که دارند و با استفاده از حفرات موجود در سطح متخلل خود ، مانع از عبود صدا می‌گردند و به این صورت بسیاری از مزایا را با خود به همرا می‌آورند که بسته به کاربری مورد انتظار ، برخی از مزایا بیشتر از سایرین مورد توجه قرار می‌گیرد. برای مثال عایق صوتی باعث بهبود کیفیت صدا در اتاق (بدون پژواک) می‌گردد که برای موسیقیدانان مورد اهمیت است. بنابراین علاوه بر خانه و محیط کار ، عایق صوتی در فضای داخلی خودرو ، اتاق‌های کنفرانس ، استودیوهای ضبط صدا ، سالن‌های تئاتر و سینما وموتورخانه‌ها نیز به کار گرفته می‌شوند.

سطح متخلخل عایق صوتی شفاف به مانند تله صدا عمل میکند و از عبور آن جلوگیری میکند. عایقهای صوتی در قیمتهای مختلفی در بازار عرضه میشوند. شرکت ایزیدم عایقهای صوتی را در انواع مختلف و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار میدهد. برای اطلاع از قیمت عایق صوتی به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه فرمائید. 

با کیفیت ترین عایق صدا نانو کالیمورا

با کیفیت ترین عایق صدا نانو کالیمورااز آسان ترین شیوه های آب بندی نما می توان به آب بندی نما با مواد نانو اشاره کرد.در این مطلب نحوه استفاده از محصولات نانو کالیمورا به صورت بسیار ساده و روان جهت آب بندی انواع نما های ساختمانی با مصالح مختلف مثل چوب،آجر،کاهگل و سنگ و… را توضیح می دهیم. از مهمترین قسمت هایی که در آب بندی نما باید توجه شود بندکشی مصالح استفاده شده در نما می باشد. بندکشی باید با دقت بسیار بالا و با استفاده از محصول نانو بندکشی کالیمورا استفاده شود. 


نحوه آب بندی نما با محصول کیت پروف نانو بندکشی و نانو  نمایی کالیمورا

جهت آب بندی و بند کشی انواع نماهای قدیمی و آماده بندکشی، ابتدا محصول کیت پروف بندکشی باآب ،به نسبت یک به یک مخلوط ،  و به نسبت مساوی با سیمان سفید و پودر سنگ ترکیب گردد تا به صورت خمیر درآید.  

سپس اقدام به درزگیری و ترمیم بندها نمایید وپس از اطمینان از درزگیری و خشک شدن کامل بندها اقدام به  تمیز کاری نما کنید و در ادامه با محصول کیت پروف نمایی کالیمورا به صورت خالص اقدام به فرچه زنی کل سطح  به صورت جذبی و بدون ایجاد لایه و شره نمایید و تا زمانی که سطح، دیگر جذبی نداشته باشد این کار را ادامه دهید.

جهت آب بندی نماهای چوبی ،آجری،کاهگل و …ابتدا سطح نما را از گرد و غبار وآلودگی پاک نمایید سپس به صورت خالص اقدام به فرچه زنی به صورت جذبی وبدون ایجاد لایه و شره تا زمانی که سطح جذبی نداشته باشد نمایید.

محل قرارگیری بازشوها در نما از قسمت های حساس آب بندی می باشد به طوریکه به دلیل عدم وجود ضریب الاستیه یکسان بین متریال نما و متریال استفاده شده در پنجره ها ایجاد درز و ترک در این محل ایجاد میشود.برای رفع این مشکل از محصول درزگیر کالیمورا جهت پوشش این قسمت ها استفاده میشود.مهمترین خصوصیت این محصول مقاومت بالای حرارتی می باشد که از منفی80درجه زیر صفر تا مثبت 1000درجه می باشد که ترک نخورده و شکننده نمی شود.

استفاده از مواد نانو در ملات نماسازی در ساخت نما باعث چسبندگی بهتر مصالح نما به بدنه نما شده و باعث جلوگیری از جداشدن و ترک خوردگی به دلیل نفوذ آب به پشت مصالح نما می شود.

استفاده همزمان از مواد نانو هم درملات و هم بندکشی و نهایتا فرچه زنی سطح نما از نظر اجرایی بسیار سریع می باشد.نماکار با استفاده ملات معمولی اقدام به نصب مصالح نما می کند که با اضافه کردن محصولات نانو به ملات علاوه بر افزایش کارکرد ملات با عث ایجاد لایه ای اب بند در پشت مصالح نما و همچنین ایجاد لایه عایق حرارتی در ساختمان می شود.

بهترین و به صرفه ترین عایق حرارتی ،صوتی و رطوبتی قابلیت استفاده بر روی انواع دیوار داخلی،سقف،کف،پشت بام و سرد خانه و کارخانه و …در تأسیسات گرمایی، برای کاهش تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدا، از مواد و مصالحی به نام «عایق» استفاده می‌شود عایق‌های حرارتی مصالحی هستند که برای جلوگیری ازانتقال حرارت استفاده می‌شوند و عایقها دو گروه اصلی دارند که روش کار آن‌ها کاملاً متفاوت است:  عایق‌هایی که در ساختار آن‌ها حبابهای هوا وجود دارد و باعث کاهش هدایت حرارت می‌شوند.
عایق‌هایی که حرارت را بازمی تابانند. پشت این عایقها باید حدود ۲۰ میلی‌متر فاصله هوایی تعبیه شود.

فروش رنگ نانو عایق صوتی

فروش رنگ نانو عایق صوتی طبق تحقیقات صورت گرفته توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان، ۳۵ تا ۴۰ درصد اتلاف انرژی در ساختمان هااز طریق دیوارها و ۲۵ تا ۳۰ درصد توسط سقف واحدهای ساختمانی انجام می شود.
با بهره مندی از فناوری نانو، محصولی به صورت رنگ وارد بازار شده است که خواص منحصر به فردی دارد. رنگ نانو عایق برای عایق کاری دیوار ها، سقف، تاسیسات، لوله ها، مخازن و غیره به کار می رود. این رنگ به روش های بسیار ساده اسپری، رول و یا قلمو اعمال می شود و از ورود و خروج گرما و سرما از مکانی به مکان دیگر جلوگیری می کند.

رنگ نانو عایق صوتی در بخش صنعت و ساختمان سازی به عنوان عایق حرارتی لایه نازك (در ابعاد میکرون) به کار می رود. این رنگ انقلابی در صنعت عایق کاری ایجاد کرده است و این امکان را برای ما مهیا نموده است که منزل و دفتر کار خود را با رنگ زدن عایق کاری کنیم و در نهایت هزینه بسیار کمتری برای سرمایش و گرمایش بپردازیم.

خرید و فروش رنگ عایق صدا را می توانید در سایت ها معتبر اینترنتی و فروشگاه ها انجام داد. 

سفارش مواد نانو عایق حرارتی

سفارش مواد نانو عایق حرارتیبرای سفارش مواد نانو عایق حرارتی کافیست به سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین اینترنتی که دارای عایق صوتی تضمینی هستند مراجعه کرده و از قیمت نانو کالیمورا و پوشش ضد صدا و… مشخصات آن ها اطلاع کافی را کسب کنید و سپس خریداران عزیز اقدام به خریداری محصول نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما