عایق نانو کالیمورا | تولید کنندگان آن

 ایزوگام یا عایق نانو ؟ این سوال خیلی از ماها شاید باشد:

به منظور جلوگیری از نفوذ عوامل خارجی چون رطوبت حرارت، صوت به داخل هر محیطی که باید محافظت شود از عایق استفاده می شود و مختلفی دارد اما بهترین هایی از نظر تکنولوژی نانو عایق می باشد این  نوعی از عایق با استفاده از فناوری و ساخته شده است فناوری نانو که امروزه در صنعت به ویژه صنعت ساختمان به دلیل نفوذ ناپذیری و تکنولوژی پیشرفته که دارد حرف اول و آخر را می‌زند به ویژه برای استفاده‌های بندی بسیار مناسب است و بهترین نوع عایق بندی می باشد. این عایق جایگزین ایزوگام و دیگر عایق های سنتی می باشد.

 عایق نانو کالیمورا رهبران در کشور است که حق ثبت اختراع نامه عایق های ساختمانی را در انحصار خود دارد و دارای استانداردهای مختلف ملی و بین المللی و گواهینامه مدیریت کیفیت می باشد محصولات کامور را دارای ماندگاری بسیار بالا کیفیت و فوق کاملا مقرون به صرفه است که مواد نانو کالیمورا خاصیت ضدپیری دارند و با نفوذ در اعماق و سازه ها و هزینه های بسیار ریز در ابعاد نانو حرکتی را با ماندگاری دراز مدت کاملا بندی می کند و به دلیل هم خاصیت جذبی در طول زمان دچار فرسایش پستی  نمی شود.

عایق نانو کالیمورا | تولید کنندگان آن

توزیع و پخش انواع عاق نانو در بازار

توزیع و پخش انواع عاق نانو در بازار در گذشته، برای عایق پشت بام به قسمت‌های دیگر ساختمان از کیروکونی استفاده می‌شد این روش سنتی کم کم جایی خودش را به شیوه‌ای به روز داد که ایزوگام بود. این روش هنوز هم برای عایق رطوبتی کار گرفته می‌شود اکنون عایقهای رطوبتی صنعتی تازه به بازار آمده که عایق رطوبتی نانو نام دارند. هر کدام از اینها دارای فرمول عایق رطوبتی خاصی میباشد یکی از تفاوت های عایق رطوبتی نانو با عایق های رطوبتی سنتی نفوذ ناپذیر آن است و حجم بالایی از آب را تحمل می‌کند در حالیکه عایق رطوبتی قدیمی ویژگی را ندارند. توزیع و پخش انواع عایق نانو در بازار، با مراجعه به بازار فروش عایق رطوبتی در تهران به این مسئله پی خواهید بود که تا چه اندازه این بازار گسترده و تا چه اندازه مدل‌های مختلفی از راه ارتباطی دارد و آگاهی بیشتر درباره انواع  عایق های رطوبتی می توانید به مراکز فروش فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه سر بزنید همچنین پیش از خرید و استفاده از عایق رطوبتی با کسانی که در این تخصص  سررشته دارند  مشورت نمایید.

لیست قیمت انواع عایق رطوبتی چوب

لیست قیمت انواع عایق رطوبتی چوب برای خرید عایق رطوبتی به صورت عمده در هر جایی که هستید می توانید اقدام کنید اگر در شهرهای گوناگون باد و بارش دارید می توانید به وب سایت های اینترنتی سر بزنید و سفارش داد برای مثال در شیراز شرایط خرید عمده شیراز مقدور می باشد.

 قیمت عایق های رطوبتی بستگی به کیفیت آنها دارد در برخی از شرکت ها قیمت عایق های رطوبتی به طور میانگین در هر متر مربع و به این ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار تومان اعلام کردند عایق های رطوبتی در بازار فعلاً ۴ می باشند که لیست قیمت انواع عایق رطوبتی چوب عبارتند از:

  •  عایق رطوبتی گیر گونی
  •  عایق رطوبتی ماستیکی
  •  عایق  رطوبتی نانو
  •  عایق رطوبتی ایزوگام
  •  عایق نانو مولتیزو
  •  عایق رطوبتی بام

 قیمت این آیه ها را می توانید از وب سایتهای شرکتهای تولید و وارد کننده به دست آورد یا به فروشگاه های انلاین فعال در این زمینه سر بزنید و پس از مطالعه و کیفیت و کاربرد کالا آن را تهیه نمایید.

سفارش انواع چسب نانو

سفارش انواع چسب نانو  محصولی است که با قدرت تمام کنندگی بسیار بالا قابلیت استفاده در آب بندی و نفوذ ناپذیر نمودن کلیه سطوح ساختمان را دارا می باشد. چسب نانو جایگزین ایزوگام بوده یا همان جایگزین ایزوگام پشت بام این عایق قابلیت ترکیب در هر نوع ملات را به راحتی دارا بوده و با انواع رنگهای پایه آب و پلاستیک نیز سازگار می باشد. برای سفارش انواع چسب نانو می‌توانید به بازارهای داخلی عایق سربزنید نه از قیمت عایق نانو  خبر شوید.

 بهترین گزینه برای عایق نمودن نهایی سطح حتا سطوحی که  قبل از عایق های گیری ایزوگام استفاده شده مسئول نامه ایزوله سفید یا همان چسب نانو می باشد این ماده در دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد قابل نگهداری می باشد

نمایندگی انحصاری عایق نانو کالیمورا

نمایندگی انحصاری عایق نانو کالیمورا نمایندگی انحصاری عایق نانو کالیمورا:

گروه صنعتی کالیمورا تولید کننده انواع عایق در ایران می باشد که با استفاده از دانش روز دنیا توسط متخصصین گروه صنعتی کالیمورا تهیه و تولید می‌شود همواره یکی از بهترین عایق های نانو عایق های گروه صنعتی کالیمورا بوده که از این نظر گروه کالایی را به خود می بارد جهت خرید بهترین عایق نانو با نمایندگی این آیه در تهران می توانید تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما