عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی | فروش عایق رطوبتی نانو پلیمر در آذربایجان شرقی

اساسا منظور از عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی چیست که در تعداد زیادی از سایت ها آمده چیست و چرا این نوع عایق بهتر از سایر عایق ها است؟ عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی انواع مختلفی دارد. شما می توانید انواع این مدل از عایق ها را از فروشگاه های گوناگونی خریداری نمایید و بهترین استفاده از کارکرد آن ببرید. 

عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی | فروش عایق رطوبتی نانو پلیمر در آذربایجان شرقی

اهم ویژگی های عایق های رطوبتی نانو پلیمر

مهندس شریفی راد کارشناس صاحب نظر در زمینه عایق نانو اهم ویژگی ها را این چنین بیان کردند:

  1. عایق سه کاره کالیمورا کامپوزیت یا ترکیبی از پلیمرهای بوتادی آنی و نانو کپسول های پلیمری هستند. لذا به دلیل وجود بوتادی آن جاذب بسیار زیاد صوت هستند که با توجه به آزمایشات مختلف, میزان درصد کاهش صوت یا بعبارتی جذب صوت برای ضخامت یک سانتیمتر برابر با 85% می باشد. (صوتی)
  2. این پلیمر با نانو کپسول های پلیمری یوراتانی (نوعی پلیمر) که مملو از نانو ذرات اکسید فلزی مختلف است محصور گردیده که این نانو ذرات با توجه به تست های گذرانده 80% عایق انتقال دما می باشند. (حرارتی)
  3. از طرفی این نانو کپسول ها توانایی 100% عایق رطوبتی نیز می باشند. (رطوبتی)
  4. عایق تولیدی کالیمورا نانو پلمیر است یعنی اینکه هم نفوذ می کند و هم تشکیل فیلم داخل خلل و فرج می دهد و جاهایی که نانو نفوذ می کند تشکیل پلیمر میدهد. چون مواد نانویی تشکیل نانو پلیمر میدهد و عمر پلیمر بالاست.

لذا مشکل آب بندی را بدون تخریب به صورت صد در صد حل می کند چون مواد نفوذ می کنند به عمق درزها و خلل و فرج ها و آنجا تبدیل به پلیمر شده و جزئی از ساختمان می شود و آب بندی صد درصدی انجام می شود.
مثلا ملات بندکشی نانو به هر جا که آب نفوذ می کند، خلل فرج های ملات زیر کاشی، سرامیک ،موزاییک و سنگ را پر می کند و تبدیل به پلیمر می شود تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

فواید استفاده از مواد بندکشی نانو موجب می شود:

  • چسبندگی فوق العاده کاشی به ملات زیری را شاهد خواهیم بود.
  • به هیچ عنوان کثیفی های احتمالی و حتی آب در زیر سطح کاشی و سرامیک جمع نخواهد شد.
  • بوی بد ناشی از تجمع الودگی ها جلوگیری می کند.
  • آب بندی صد در صد

عایقهای رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی مزایای زیر را هم دارد:

در برابر نوسانات دمایی از مقاومت بالا برخوردار است.
مقاوم در برابر اشعه های یو وی خورشید می باشد.
از خوردگی جلوگیری کرد و باعث ایجاد عمر بالای ساختمان می شود.

انواع عایق رطوبتی ساختمان

انواع عایق رطوبتی ساختماندر گذشته بیشتر از عایق ها رطوبتی مانند کاه و گل، قیر و گونی و … استفاده می کردند؛ ولی امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و انواع مختلفی از نسل جدید عایق های رطوبتی را می بینیم. پس از قیر و گونی، ایزوگام به بازار آمد تا جای عایق های قدیمی تر را بگیرد. اما این عایق نیز نقص ها عمده ای داشت. برای همین اکنون شاهد عایق های بسیار نوین هستیم که نانو عایق خوانده می شوند. 

این عایق ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها کارایی ویژه خود را دارند. عایق های رطوبتی نانو را شرکت های مختلفی تولید می کنند. این شرکت ها در ایران تولیدات خود را به نمایندگی ها سپس به فروشگاه های سطح شهر توزیع می نمایند. از فروشگاه های گوناگون می توان این نوع از عایق ها را خریداری کرد. در کل عایق ها به سه دسته تقسیم می شود: 

هر کدام از این عایق ها خصوصیت خود را دارند. در پهلوی این باید به این نکته اشاره نمود که برخی از شرکت ها ترکیبی از این نانوها را در قالب یک محصول وارد بازار کردند. در این جا به چند نوع از عایق ها رطوبتی اشاره می نماییم:

  • عایق نانو بام 
  • عایق نانو شیلد
  • عایق نانو پل
  • عایق نانو نانو مالتی 

این عایق ها برای جاهای مختلف ساختمان کاربرد دارند که می توان به استخر، جکوزی، پشت بام های صاف و شیب دار، چند منظوره و غیره نام برد. عایق ها رطوبتی در رنگ بندی های متنوعی به فروش می رسند و شما می توانید هر رنگی را که خواسته باشید، از آن کار گیرید. عایق سفید، عایق آبی، عایق سیاه و … در بازار وجود دارد. 

ویژگی ها و کاربردهای عایق رطوبتی

ویژگی ها و کاربردهای عایق رطوبتیعایق رطوبتی هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خود را دارا می باشند. عایق و ایزوگام نیز هنوز برای پیشگری از رطوبت به کار می رود. ولی در کل عایق های نانو خواص منحصر به فردی را دارند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عمر طولانی ای دارند. 
  • مقاومت بالایی در برابر رطوبت، عوامل محیطی، جوی و … دارند و در این زمینه فعلاً پیشتاز هستند. 
  • ایجاد آسیب برای محیط زیست نمی کنند و کاملاً با آن منطبق می باشند. 
  • استفاده از این نوع عایق ها بسیار ساده و راحت می باشد و زود آب ریخته شده روی آن خشک می شود. 
  • انتخاب لایه عایق های رطوبتی به شخص خریدار ربط دارد و هر چه لایه ضخیم تر باشد، عمر مفید بیشتری دارد. 
  • این عایق ها بسیار انعطاف پذیر هستند و به راحتی می توان آن ها را در گوشه ها استفاده کرد. 
  • چسبندگی بالایی دارند و برای همین آب از آن رسوخ نمی کند. 
  • به راحتی می توان آن ها را شستشو داد. 

این ویژه گی ها و خواص باعث شده تا بسیاری عایق ها قدیمی را کنار بگذارند. در کنار این عایق حرارتی نانو هم ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که گرما و سرما را عبور نمی دهد و در برابر آتش مقاوم می باشد. 

فروش عایق رطوبتی نانو پلیمر در بازار

فروش عایق رطوبتی نانو پلیمر در بازارفروش عایق رطوبتی نانو پلیمر در بازار از سوی شرکت های تولید کننده انجام می شود. این شرکت ها هر کدام در این زمینه نمایندگی هایی دارند که این نمایندگی ها را می توان در شهرهای مختلف پیدا نمود و برای خرید، به آن ها مراجعه کرد. 

قیمت عایق رطوبتی بستگی به کیفیت کالا دارد. هر چه محصول بهتر عمل کند، قیمت اش بالاتر است. در این باره باید گفت که عایق های رطوبتی نانو گران تر می باشند؛ ولی کارایی بسیار بالایی دارند. 

تولید کننده عایق های رطوبتی

تولید کننده عایق های رطوبتیتولید کنندگان عایق های رطوبتی در کنار انواع مختلف، پودر عایق رطوبتی نانو برای کاربردهای زیادی تولید و روانه بازار می شود. کارخانه ها سعی می کنند تا با تکنولوژی پیشرفته، هر ساله نقص های عایق های رطوبتی را بگیرند و عایق های جدیدتر با کارایی بالاتر به بازار عرضه کنند. تولید کنندگان عایق های رطوبتی برای فروش در پهلوی نمایندگی ها، وب سایت هایی را نیز راه اندازی کردند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما