عایق پشم سنگ لحافی | فروش عمده آن توسط بهترین مراکز فروش

عایق پشم سنگ لحافی یکی از انواع عایق های بسیار سبک می باشد. این عایق از بافته شدن الیاف پشم سنگ با روکشی از جنس فویل آلومینیوم یا کاغذ کرافت در کارخانه ها تولید می شود. که عایق بسیار ماسبی برای سقف سوله ها و همچنین عایق مناسبی نیز برای سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان های اداری و مسکونی می تواند باشد. 

عایق پشم سنگ لحافی | فروش عمده آن توسط بهترین مراکز فروش

فروش ویژه عایق پشم سنگ لحافی توسط بهترین مراکز فروش

فروش ویژه عایق پشم سنگ لحافی توسط بهترین مراکز فروشعایق پشم سنگ لحافی فویل دار آلومنیم معمولا در مکان های که رطوبت هوا وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این رول های پشم سنگ لحافی معمولا از پشم سنگ با کیفیت بسیار عالی تولید می گردند. از این نوع عایق پشم سنگ لحافی در موارد بسیاری استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

  • سقف کاذب 
  • سقف سوله ها
  • سیستم تهویه مطبوع
  • لوله ها با دمای پایین حداکثر 85 درجه سانتی گراد 

این نوع عایق های پشم شنگ لحافی به دلیل فویل آلومینیومی که دارند حداکثر دمای که می توانند تحمل کنند و مقاومت از خود نشان دهند 85 درجه سانتی گراد است. 

شما می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی به خرید پشم سنگ لحافی با روکش آلومینیم بپردازید و عایق مورد نیاز خود را از این طریق سفارش دهید.

قیمت استثنایی انواع پشم سنگ در ایران

قیمت استثنایی انواع پشم سنگ در ایرانماده اولیه مورد نیاز برای تولید پشم سنگ، سنگ بازالت که از خانواده سنگ های آذرین می باشد را تشکیل می دهند این نوع سنگ ها در واقع می توان گفت از جمله سنگ های است که بازمانده ماده مذاب حاصل از فعالیت آتش فشان ها می باشد، این نوع سنگ در کشور ایران به مقدار بسیار زیاد یافت می شود. امروزه صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی بسیار مهم و ضروری است به همین دلیل باید در ساخت و ساز ساختمان ها از همان ابتدای امر به استفاده از عایق ها توجه شود چرا که باعث کاهش هزینه ها می شود. 
این عایق بندی ساختمان ها باید اصولی انجام شود تا بتواند باعث شود تا انرژی بسیار کمتری هدر برود. مهم ترین ویژگی که می توان گفت این عایق های پشم سنگ دارند مقاونت بسیار بالای آن ها در برابر آتش می باشد. این پشم سنگ آتش گیر نمی باشد و از جمله مواد اشتعال آور نمی باشند به همین منظور می توان گفت عایق بسیار مناسبی برای محافظت در برابر آتش بکار می رود.

فروش اینترنتی و ارسال عایق پشم به تمامی نقاط کشور

فروش اینترنتی و ارسال عایق پشم به تمامی نقاط کشورسفارش عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ با بهترین قیمت و کیفیت در انواع مختلف را می توانید با کیفیت بسیار بالا به صورت اینترنتی خریداری نماید تا آن ها محصولات سفارشی شما را در بسته بندی مناسب در هر کجای کشور هستند در مدت زمان کوتاهی در بسته بندی بسیار مناسب به دستتان برسانند. 

خرید پشم سنگ لحافی توری دار که این توری گالوانیزه ضد زنگ می باشد با نخ های نسوز به پشم سنگ دوخته شده است. چشمه های توری می تواند توسط فردی که این نوع پشم شیشه را سفارش میدهد متغییر و متناسب خواسته آن باشد. این نوع پشم سنگ به دلیل توری های سیمی گالوانیزه ای که گفته شد دارای مقاومت بسیار بالای در برابر ارتعاشات شدید و همچنین حرارت و صوت دارد و همچنین در برابر آتش بسیار مقاوم می باشد و ضد آتش می باشد.

لیست تولید کنندگان با کیفیت ترین عایق پشم در سراسر کشور

لیست تولید کنندگان با کیفیت ترین عایق پشم در سراسر کشوردر بین انواع عایق های ساخته شده پشم سنگ می توان گفت یکی از بی ضررترین نوع عایق عا برای محیط زیست می باشد. این نوع پشم شیشه مانند پشم شیشه به پوست آسیب نمی رساند و با تمام مصالح بکار برده شده در صنایع سازگار می باشد.
 پشم سنگ دارای انواع مختلفی است که می توان به پشم سنگ لحافی رزین دار اشاره داشت که این نوع پشم شیشه به صورت ساده و یا روکش آلومینیومی و یا کاغذ کرافت با توجه به میل و خواسته مشتریان تولید و عرضه می گردد از جمله موارد استفاده از این نوع پشم سنگ می توان به مواردی که در ادامه بیان خواهیم نمود اشاره داشت که عبارتند از:

  • عایق نمودن سقف سوله
  • کوره ها و همچنین گرم خانه ها
  • دیگ بخار و مخازن
  • صنایع نفت، گاز و همچنین صنایع پیتروشیمی
  • توربین ها

همچنین هنگام خرید این نوع پشم سنگ باید به ویژگی هایتوجه داشت که عبارتند از:

  1. قابلیت تحمل دما تا حداکثر 450 درجه سانتی گراد
  2. نوع بسته بندی پلاستیکی شیرینگ شده
  3. ضخامت
  4. طول
  5. عرض
  6. دانسیته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما