فروش اینترنتی پشم سنگ تخته ای

قابل توجه خریداران پشم سنگ تخته ای ، قیمت فروش بهترین پشم سنگ ایرانی را از سایت اینترنتی مجموعه ما جویا شوید و محصولاتی با تنوعی بی نظیر در طرح ها را از مجموعه ما بخواهید.

فروش پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته ای

عایق های رطوبتی و حرارتی امروزه یکی از ملزومات مهم در ساخت خانه های ساختمانی محسوب می شود که این محصولات از نظر صرفه جویی در اتلاف انرژی نیز بسیار حائز اهمیت است.
امروزه در صنعت تولید الیاف ضدحریق و عایق های رطوبتی و حرارتی از پلی ال های لاکتید به صورت وسیعی استفاده می شود. الیاف تولیدی به این روش ها متشکل از نخ های نازکی است که در اثر عبور دادن بسپار مذاب پلی ال از سوراخ های ریز یک صفحه یا یک نخ کننده استحصال می شوند و طی مراحل بعدی تولید و وارد بازار می شوند.
پلی ال ها را می توان از طریق واکنش بین دی اسیدها و دی الکل ها به دست آورد. مفیدترین بسپار این گروه، داکرون است که به وسیله واکنش تبادل استری بین دی متیل ترفتالات و اتیلن گلیکول حاصل می شود.

فروش پشم سنگ تخته ای

ساختار شیمیایی پلی ال ها به گونه ای منظم و پیچیده است که طیف کاربردی این محصول در تمامی صنایع مختلف به چشم می خورد و تجارت فوق العاده ای در بازارها به خود اختصاص داده است. یکی از موارد پرتقاضای این محصول بحث عایق الکتریکی و حرارتی می باشد.
انواع عایق های حرارتی و رطوبتی از جنس پشم سنگ:

  • عایق های پشم سنگ تخته ای
  • عایق های پشم سنگ فنوپانل
  • عایق های پشم سنگ لوله های
  • عایق های پشم سنگ پتویی
  • و …

فروش پشم سنگ تخته ای

فروش اینترنتی پشم سنگ تخته ای

فروش عمده پشم سنگ تخته ای از طریق راه های ارتباطی اینترنتی متعددی قابل انجام است، که ساده ترین آن می‌تواند خرید مستقیم از طریق سایت مجموعه ما باشد. شما مشتریان و خریداران گرامی در ایران یا حتی کشورهای همسایه می توانید جهت ثبت سفارش خود به صورت عمده با یکی از راه های ارتباطی گذاشته شده در زیر با مجموعه ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را بعد از گرفتن مشاوره رایگان انتخاب و در کوتاهترین زمان ممکن در محل درخواستی خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما