فروش بی واسطه عایق نانو برای استخر

عایق نانو برای آب بندی و جلوگیری از نفوذ آب کف و دیواره استخر به محیط اطراف آن استفاده می شود. این محصول دارای تنوع تولید بالایی است. بر این اساس تولید کنندگان این محصول با عرضه مستقیم و فروش بی واسطه آن سعی می کنند، انواع عایق نانو با قیمت پایین تری به دست خریداران برسد.

فروش بی واسطه عایق نانو برای استخر

عایق رطوبتی نانو چیست؟

عایق رطوبتی نانو چیست؟ عایق رطوبتی نانو در واقع یک نوع عایق است که در بین سطوح مختلف جای گرفته و مانع از نفوذ آب می شود. ساختار اصلی این عایق از مواد پلیمری بوده و خود هیچ لایه ای را روی مواد ایجاد نمی کند. این محصول با کارایی های مختلفی که دارد، توانسته است در بسیاری از موارد مشکل نفوذ آب را حل کند.

این عایق جذب مواد مختلف شده و جزئی از آن می شود. عایق رطوبتی نانو هیچ وزن و سنگینی را بر روی سطح مورد نظر ایجاد نمی کند.

این محصول از ماندگاری و مقاومت بالایی برخوردار است. در مقابل خوردگی و خط و خش نیز مقاوم می باشد.

عایق رطوبتی نانو به دو صورت عایق های حجمی و عایق های سطحی قابلیت سازگاری با سطوح مختلف را دارد. پوسته پوسته نشدن و ترک نخوردن از ویژگی های دیگر این عایق است. همچنین انعکاس گرما و نور خورشید به وسیله این عایق سبب می شود از گرمای آب استخر جلوگیری شود.

این نمونه عایق ضد باکتری و جلبک بوده همچنین در تماس با پوست دست حساسیتی ایجاد نمی کند. استفاده از این محصول از نظر اقتصادی به صرفه است و با هزینه کم می توان سطوح مختلف را عایق بندی کرد. از این نمونه عایق برای انواع استخرهای ورزشی، حوضچه های پرورش ماهی و آبنما ها می توان استفاده کرد. 

خرید مستقیم عایق نانو برای استخر

خرید مستقیم عایق نانو برای استخر عایق نانو برای استخر توسط برندهای تولید کننده  این محصول به صورت های مختلفی عرضه می شود.

بهترین راه خرید عایق استخر مراجعه به عرضه کنندگان مستقیم این عایق است. این روش خرید سبب می شود، عایق نانو استخر با قیمت تولید شده در کارخانه به دست خریدار برسد.

نمایندگی فروش برندهای تولید کننده با عرضه مستقیم و حذف واسطه ها از بازار فروش این نمونه عایق همچنین تخفیفات خوب و فروش شرایطی که برای تولیدات خود در نظر می گیرند، میزان فروش را بالاتر برده و به سود بیشتری دست خواهند یافت.

کیفیت بالای تولیدات داخلی این محصول سبب شده است، خرید عایق نانو ایرانی بر سایر نمونه های خارجی ارجحیت داده شود.

همچنین بسیاری از برندها با عرضه این محصول به بازار های خارجی توانسته اند، مشتریان زیادی را جذب خرید محصولات ایرانی عایق رطوبتی نانو کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما