فروش پشم سنگ عایق صدا در تهران

پشم سنگ عایق صدا محصولی است که در عین حال که عایق صوت می باشد جذب صوت هم دارد از این رو گزینه ای بسیار مناسب به شمار می رود. این نوع عایق صدا در حال حاضر در شهرهای مختلف کشور همچون تهران با فروش خوبی روبه و بوده و طرفداران زیادی دارد. قیمت فروش محصول نیز بسته به میزان جذب صدایی که دارد متفاوت می باشد.

فروش پشم سنگ عایق صدا در تهران

از پشم سنگ عایق صدا بیشتر بدانید

از پشم سنگ عایق صدا بیشتر بدانید پشم سنگ عایقی است که  از جنس مواد آتشفشانی بود و در طی فرآیندهای تبدیل به پشم می‌ شود.
این نوع عایق مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و صوت دارد از این رو امروزه در راستای عایق کاری ساختمان استفاده از پشم سنگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

حال در خصوص این عایق صدا باید توجه داشته باشید که ساختار چند منظوره آن موجب می شود سر و صدای خارج از منزل که آزار دهنده می‌ باشد وارد خانه شما نشود و از طرفی هیچ گونه صدایی نیز از داخل منزل شما به خارج از محیط نفوذ نکند.

حال اگر بخواهیم میزان جذب امواج صوتی توسط عایق پشم سنگ را مورد بررسی قرار دهیم باید توجه کنید این گزینه که بهترین عایق صوتی در بازار می باشد، با وجود اینکه در میزان ضخامت و دانسیته متفاوت می باشد، طبیعتاً جذب امواج صوتی در آن نیز تفاوت های خواهد داشت.

مثلاً می‌توان گفت جذب صدا توسط عایق تخته ای پشم سنگ ضخامت آن ۵۰ میلیمتر است و دانسیته آن ۱۲۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌ باشد بین ۳۹ تا ۵۵ سیبل خواهد بود و طبیعتا با افزایش این ضخامت میزان جذب صدا در پشم سنگ افزایش پیدا می کند.

علاوه بر این در خصوص دیگر مزایای استفاده از عایق صوتی پشم سنگ باید بدانید کار با این نوع عایق بسیار آسان بوده و امکان استفاده از آن در سطوح مختلف وجود دارد. تمامی این موارد موجب شده که خرید و فروش این محصول رونق پیدا کند.

تولید کننده پشم سنگ عایق صوتی ساختمان

تولید کننده پشم سنگ عایق صوتی ساختمان با توجه به اینکه  عایق پشم سنگ بهترین نوع عایق برای صوت می باشد در حال حاضر تولید کنندگان اقدام به طراحی و ارائه بهترین نوع این عایق صدا نموده اند تا مشتریان بتوانند بهترین نوع محصول را در کمترین زمان ممکن تهیه نمایند.

توجه داشته باشید این عایق صوتی ساختمان که از جنس پشم سنگ است با قیمت های مختلفی نیز ارائه می شود به طوری که با بالا رفتن ضخامت و کیفیت محصول طبیعتا قیمت این عایق ها نیز بیشتر می شود.

با این وجود تولید کننده عایق صوتی پشم سنگ انواع مختلف محصول را روانه بازار کرده تا افراد بتوانند متناسب با نیاز خود آن را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما