فروش چسب کاشی سرامیک موزاییک

در گذشته برای چسباندن کاشی و سرامیک در کف و دیواره‌های ساختمان از مخلوط ماسه و سیمان استفاده می‌شد اما امروزه با توجه به مزایای چسب کاشی سرامیک موزاییک استفاده از چسب کاشی رواج بیشتری دارد و بازار خرید و فروش این محصولات ساختمانی از رونق بالایی برخوردار است. این سایت یکی از مراکز اینترنتی عرضه کننده انواع مختلف چسب سرامیک و کاشی است و از همین طریق می‌توانید این محصولات را مناسب با نیاز خود سفارش دهید.

فروش چسب کاشی سرامیک موزاییک

انواع چسب کاشی خمیری و خمیری

انواع چسب کاشی خمیری و خمیری چسب کاشی یکی از انواع سیمان‌های پرتلند غیرآلی به حساب می‌آید که اندازه دانه و ذرات آن اصلاح شده و در نتیجه آن قدرت اتصال و چسباندن دو سطح یا مصالح را به یکدیگر داراست. به صورت کلی می‌توان چسب کاشی و سرامیک را به دو دسته چسب‌های خمیری و پودری تقسیم بندی نمود.

چسب کاشی پودر از سیمان و فیلرهای معدنی خاصی تولید می‌شود و با اضافه شدن یکسری افزودنی‌های پلیمری، فرمول آن بهبود پیدا کرده و قدرت چسبندگی بالاتری پیدا می‌کنند. در هنگام استفاده کافیست که تنها مقداری آب به این دسته از چسب‌ها اضافه نموده و از آن استفاده کنید. استحکام و مقاومت بالا، کاربرد ساده، عدم لغزیدن و زمان کارپذیری بالا در کنار چسبندگی قابل قبول از جمله مزایای این دسته از چسب‌ها به حساب می‌آید.

اما گونه دیگر چسب‌های کاشی و سرامیک، چسب خمیری است. این دسته از چسب‌های کاشی به صورت خمیری و آماده برای کار هستند و به هیچ ماده اضافه‌ای نیاز ندارند. استفاده از چسب کاشی خمیری برای سطوح بتنی، گچی، چوبی و … رواج زیادی دارد. چسب‌های خمیری کاشی خود دارای دو نوع هستند که عبارتند از:

  • چسب خمیری پومکس: این دسته از چسب‌ها برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک و موزاییک بر روی سطوح چوبی مناسب هستند اما اصولا استفاده از آن‌ها برای مکان‌هایی که رطوبت زیاد است توصیه نمی‌شود.
  • چسب خمیری لیموفیکس: این دسته از چسب‌ها از قدرت بالاتری نسبت به دسته قبل برخوردارند. این چسب‌ها برای چسباندن سرامیک و کاشی بر روی سطوح چوبی، گچی و بتنی مناسب هستند و همچنین ضد آب هستند و لذا چسب کاشی خمیری ضد آب لیموفیکس برای محیط‌هایی که رطوبت بالایی دارد مثل سرویس‌های بهداشتی مناسبند.

نصب کاشی با چسب کاشی

نصب کاشی با چسب کاشی برای نصب کاشی با استفاده از چسب کاشی باید مراحل زیر طی شود:

  • در ابتدا باید سطح زیرین کاشی و همچنین سطحی که کاشی قرار است بر روی آن چسبانده شود عاری از هر گونه کثیفی باشد زیرا فرآیند چسبندگی را مختل می‌کند.
  • پس از تمیزی سطوح، چسب را بر روی سطح مورد نظر قرار داده و با کاردک شیاردار، چسب را به صورت شیاری درآورید.
  • بعد از آن کاشی را بر روی سطح مورد نظر قرار داده و مقدار اندکی آن را فشار دهید تا اتصال به خوبی برقرار شده و کاشی بر روی سطح بچسبد. پس از آن چیزی در حدود 24 ساعت زمان لازم است تا کاشی به سطح بچسبد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما