قیمت روز پشم سنگ پتویی در ایران

پشم سنگ پتویی با قیمت فروش بسیار مناسبی در ایران و بازار های خارجی به فروش می رسد. برای دریافت قیمت روز انواع پشم سنگ پتویی و همچنین اطلاعات دقیق در مورد آن ها، با سایت ها ارتباط بگیرید.

پشم سنگ های پتویی دارای انواع مختلفی هستند، که نوعی از آن پشم سنگ پتویی می باشد. خود پشم سنگ های پتویی ، با توجه به ضخامت تولید شده انواع مختلفی دارد، که هر کدام برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.
پشم سنگ های پتویی نیز در مواد تشکیل دهنده خود، از رزین استفاده می کنند. اما رزین استفاده شده در آن بیشتر برای فرم دادن به پشم سنگ پتویی است.

پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی در انواع زیر تولید می شود.

  • پشم سنگ پتویی بدون روکش
  • پشم سنگ پتویی با روکش آلومینیوم
  • پشم سنگ پتویی با کاغذ کرافت

پشم سنگ های پتویی یا لوله ای به عنوان عایق در سقف ساختمان ها، و یا مکان های مختلفی استفاده می شود. اگر از این نوع پشم سنگ به خوبی استفاده گردد، به طور حتم، در کار خود، کیفیت این محصول را درک خواهید کرد.
پشم سنگ های پتویی اغلب با ضخامت های 2.5 سانتی، 4 سانتی، 5 سانتی، 7 سانتی و 10 سانتی تولید می شوند. یک نکته بسیار مهم اینکه، کیفیت این محصول بستگی به ضخامت آن نیز دارد.

پشم سنگ پتویی

کاربرد و ویژگی های پشم سنگ پتویی

از ویژگی های پشم سنگ های پتویی، می توان به مقاوم بودن آن ها در برابر حرارت، ارتعاشات شدید، صوت، رطوبت، آتش و… اشاره کرد. همین امر باعث شده استفاده از این نوع پشم سنگ به عنوان یک عایق افزایش یابد.
کاربردی که تمامی پشم سنگ ها به ویژه پشم سنگ های پتویی دارند، می توان به استفاده صنایع فولاد، صنایع سیمان، نیروگاه ها و… اشاره کرد. برای خرید چنین محصولی حتما با مراکز فروش معتبر ارتباط بگیرید.

قیمت انواع پشم سنگ پتویی در ایران

پشم سنگ های پتویی قیمت های متفاوتی نسبت به هم دارند. انواع پشم سنگ های پتویی نسبت به ضخامتی که دارند، با هم متفاوت هستند و نرخ قیمت متفاوتی دارند.
ایران خود یکی از تولید کنندگان اصلی پشم سنگ ها است. قیمت انواع پشم سنگ را می توانید از طریق این مجموعه دریافت کنید.

پشم سنگ پتویی

تولید پشم سنگ درجه یک پتویی

شرکت های تولید کننده پشم سنگ های پتویی، در کشور بیشتر در استان های تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و… می باشد. این استان ها، از جمله استان های صنعتی کشور هستند، که بهترین محصولات را در این زمینه تولید می کنند.
همچنین ایران تولیدات خود را به کشور های دیگر نیز صادر می کند.اگر به دنبال مرکز فروش عمده با قیمت مناسب و مستقیم از تولید کننده هستید، حتما با این مرکز تماس گرفته و سفارشات خود را به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما