قیمت عایق حرارتی پشم سنگ پتویی

استفاده از عایق حرارتی پشم سنگ پتویی در صنعت ساختمان سازی باعث شده تا در هدر رفت انرژی صرفه جویی شود. این عایق از نفوذ سرو صدا هم جلوگیری کرده و محیطی ایمن را برای مصرف کنندگان خلق می کند.‌ قیمت این عایق در بازار متفاوت بوده و به لوازم مختلفی از جمله کیفیت و سایز و نوع آن بستگی دارد. هر چه متراژ عایق خریداری شده بیشتر باشد مسلما قیمت آن کاهش پیدا می کند.‌ کیفیت بالا برابر با قیمت بیشتر است.

قیمت عایق حرارتی پشم سنگ پتویی

پشم سنگ برای عایق حرارتی

پشم سنگ برای عایق حرارتی پشم سنگ ضریب هدایت حرارتی الیافی است منحصر به فرد که دارای ساختار ویژه ای بوده و بافت متراکم آن باعث شده تا در مقابل حرارت زیاد مقاومت خوبی داشته باشد. این عایق در لوازم برقی که گرما تولید می کنند به وفور استفاده می شود و مانع آسیب رساندن حرارت به سایر اجزای دستگاه شده و در نتیجه عمر آن را بیشتر می کند.‌

از این عایق در صنعت ساختمان سازی و برای جلوگیری از هدر رفت انرژی هم استفاده می کنند. قرار دادن آن به عنوان پوشش لایه در سقف و دیوار نه تنها سر و صدا را کاهش می دهد بلکه از خروج هوای گرم به بیرون هم جلوگیری کرده و مانع از نفود هوای سرد به داخل می شود و در تمام فصول مورد استفاده قرار می گیرد، پشم سنگ در مقابل رطوبت و حرارت و فشار هم مقاوم بوده و دچار افت کیفیت و تغییر حالت نمی شود و شما می توانید برای تایم طولانی از آن استفاده کنید.

روش نصب پشم سنگ پتویی پشم سنگ

روش نصب پشم سنگ پتویی	پشم سنگ خیلی ها از خود می پرسند که عایق برودتی چه کاربردی دارد؟ جواب آن بسیار ساده بوده و شما می توانید از این عایق ها برای نگهداری هوای سرد در فصل تابستان و هوای گرم در زمستان استفاده کنید. روش نصب پشم سنگ پتویی بسیار ساده بوده و به صورت لایه ای در سقف و دیوارها قرار می گیرد.

نمونه های پتویی دارای طول و عرض های مختلفی هستند و شما می توانید بر اساس مساحت محیط آنها را انتخاب کنید که در این صورت بهترین پوشش دهی را خواهد داشت.‌ عایق پتویی برای کف و همچنین دیواره لوله ها هم استفاده می شود و تولید آن در ضخامت های مختلف باعث شده تا سطح کاربری گسترده ای داشته باشد.

این عایق دارای انعطاف پذیری زیادی است بدین ترتیب سطوح مختلف حتی ناهموار را به راحتی پوشش دهی می کند و برای نصب آن نیازی به ابزار خاص ندارید. این عایق به توری های گالوانیزه دوخته شده تا در مقابل فشار و حرارت و رطوبت دوام زیادی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما