قیمت عایق پشم سنگ پتویی | توزیع گسترده در کشور

قیمت عایق پشم سنگ پتویی که در شرکت های مختلفی تولید می شود، بسته به مزایا و ویژگی های این پشم سنگ ها متغیر است.
این که پشم سنگ دارای چه ضخامتی باشد، یا این که دارای په متراژی باشد، و از همه مهمتر از چه مواد اولیه ای ساخته شود، همپی در قیمت این پشم سنگ ها تاثیرگذار است.

حتما بار های از خودتان پرسیده اید پشم سنگ چیست؟

چه کاربردهایی دارد؟ در کجا تولید می شود؟ در اصل چگونه ساخته می شود؟ قیمت عایق پشم سنگ پتویی چقدر است؟ و … . برای پاسخ به تمامی این سوالات میتوانید با ما همراه باشید.
باید ابتدا با انواع پشم سنگ ها و عملکرد آنها آشنا شویم، تا بتوانیم قیمت عایق پشم سنگ پتویی را تخمین بزنیم.
باید بگوییم این پشم سنگ ها در اصل پوشش های حرارتی و صوتی هستند، در ساختمان ها و مکان های صنعتی از این پشم ها استفاده می شود.
می توانیم بگوییم این پشم سنگ ها از الیاف های معدنی تولید می شوند. البته بسته به کیفیت الیاف معدنی مسلما قیمت عایق پشم سنگ پتویی نیز متفاوت می باشد.
اما مواد اولیه این پشم ها از بازالت تشکیل شده است.
این بازالت ها در اصل از نوع سنگ های آذرین هستند.
برخی از بازالت ها نیز بازمانده هایی از فعالیت های آتشفشانی به شمار می رود. برای ساخت پشم سنگ ها از این مواد استفاده می کنند.
این که مواد اولیه از چه کیفیتی برخوردار باشند در قیمت عایق پشم سنگ پتویی تاثیر گذار است.

قیمت عایق پشم سنگ پتویی | توزیع گسترده در کشور

قیمت عایق پشم سنگ پتویی زنجیردار

محبوب ترین عایق پشم سنگ پتویی چیست؟
پشم سنگ های پتویی یکی از انواع تولیدی پشم سنگ ها به شمار می روند. مسلما این پشم سنگ ها با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. از این رو باید بگوییم قیمت عایق پشم سنگ پتویی بسته به نوع ضخامت، عرض و مواد اولیه آن متغیر خواهد بود.
اکثرا پشم سنگ های پتویی با عرض 1 متر یا 120 سانتی متر و طول 5 یا 6 متر تولید می شوند.
برخی از پشم سنگ های پتویی نیز هستند که دارای وزن بیشتر بوده اما متراژ آنها کمتر است.
می توانیم از زاویه ای دیگر بیان کنیم که، قیمت عایق پشم سنگ پتویی می تواند بر حسب متراژ نیز تغییر پذیر باشد.
هرچه پشم سنگ های پتویی از ضخامت بیشتری برخوردار باشند از طول عمر بالاتر و مسلما کاربرد بهتری نیز خواهند داشت.
از این رو می توانیم محبوب ترین عایق های پشم سنگ پتویی را ضخیم ترین ان معرفی نماییم. که این مسئله در قیمت عایق پشم سنگ پتویی نیز بی تاثیر نخواهد بود.
ضریب انتقال حرارت و مقاومت حرارتی در این پشم سنگ ها بسیار بالا می باشد. از این رو امروزه در ساخت ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
فروش سنگ پشم در تهران امروزه به یکی از مشاغل محبوب تبدیل شده است.

قیمت عایق پشم سنگ پتویی | توزیع گسترده در کشور

کارخانجات تولید عایق پشم سنگ پتویی در کشور

در ایران کارخانه های متعددی اقدام به فروش عایق صوتی و حرارتی می نمایند. از این رو قیمت عایق پشم سنگ پتویی در هر کارخانه نیز متفاوت می باشد. می توانیم برخی از شرکت هایی که به تولید این پشم سنگ ها می پردازند اشاره نماییم.
باید بدانید که در تمامی شهرهای ایران تولید کنندگان پشم سنگ وجود دارد. شرکت پشم سنگ اصفهان، شرکت پشم سنگ آسیا، شرکت پشم سنگ پارامیس، شرکت پشم سنگ ویلا، شرکت پشم سنگ اسپادانا و… همگی بخش کوچکی از شرکت های بزرگ تولید کننده پشم سنگ در ایران به شمار می روند.
قیمت عایق پشم سنگ پتویی در آذربایجان شرقی و غربی با شهرهای دیگر متفاوت است.
زیرا در این شهرها به دلیل سرمای شدید مسلما استفاده از این پشم سنگ ها بیشتر است.
اکثر شرکت های فروش پشم سنگ در تهران هستند. همین مسئله منجر شده است تا قیمت عایق پشم سنگ پتویی برای ارسال به دیگر شهرهای بسته به میزان مسافت نیز تغییر کند.
این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تمامی شرکت های فروشنده پشم سنگ پتویی، خودشان می توانند به راحتی و با روش خاص اقدام به نصب پشم سنگ نمایند.
شما می توانید این پشم سنگ ها را با قیمتی مناسب از این فروشگاه ها تهیه نمایید.
به یاد داشته باشید قیمت عایق پشم سنگ پتویی به عوامل متعددی بستگی دارد.
از این رو اگر یک شرکت نسبت به شرکت دیگری قیمت بالاتر ارائه نمود، دلیل بر گرانفروش بودن آن شرکت نیست.

پخش گسترده عایق پشم سنگ در کشور

از آنجایی که پشم سنپ ها در شرکت های متعددی و در شهرهای مختلفی تولید می شوند، به صورت گسترده نیز در کشور پخش می شوند.
اما قیمت عایق پشم سنگ پتویی در هر شرکت نسبت به شرکت های دیگر متفاوت است.
این مسئله به موارد بسیاری بستگی دارد
این که وزن مخصوص پشم سنگ چقدر است، یا ضخامت این پشم سنگ های تولید شده چقدر است و… همگی در قیمت عایق پشم سنگ پتویی تاثیر دارند. پس اگر قصد خرید این پشم سنگ ها را دارید بهتر است از مرکز فروش پشم سنگ آسام، پشم سنگ های خود را تهیه نمایید.
اما باید بگوییم شرکت های متعددی که در زمینه تولید پشم سنگ فعالیت می کنند، همگی اقدام به پخش گسترده ی این عایق حرارتی در سراسر کشور می نمایند. از این رو در حین خرید به قیمت عایق پشم سنگ پتویی هر شرکت توجه نماید

تفاوت قیمت عایق پشم سنگ پتویی با سایر پشم سنگ ها در چیست؟

باید بگوییم پشم سنگ های پتویی با دیگر پشم سنگ ها تفاوت هایی دارند. مثلا پشم سنگ تخته ای که یکی از پرکاربردترین پشم سنگ ها به شمار می رود، در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.
اما پشم سنگ های پتویی بیشتر برای عایق کاری ماشین آلات، لوله هایی با قطر بالا و… مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو قیمت عایق پشم سنگ پتویی نسبت به پشم سنگ های دیگر بیشتر است.
مثلا باید بگوییم پشم سنگ های پتویی بیشتر نوعی عایق حرارتی و عایق صوتی برای صنایع می باشند. در این نوع عایق ها از هیچ نوع عامل پیوندی استفاده نمی شود. در حالی که دیگر پشم سنگ ها از عامل پیوندی متعددی استفاده می کنند.
قیمت عایق پشم سنگ پتویی با دیگر پشم سنگ ها به دلایل متعددی تفاوت دارد. هر شرکتی بسته به نوع ضخامت، مواد اولیه، متراژ و … در تولید این نوع از پشم سنگ ها تنوع ایجاد نموده است.
از این رو قیمت این پشم سنگ ها نیز بسته به این عوامل با دیگر پشم سنگ ها فرق دارد.
مثلا عایق پشم سنگ لوله ای فقط در تاسیسات لوله ای ساختمانی و صنعتی استفاده می شود. در حالی که پشم سنگ های تخته ای برای هر موردی استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما