قیمت عمده پشم سنگ ضد حریق و آتش درجه یک

پشم سنگ ضد حریق ، تحمل دمای 800 درجه سانتی گراد به صورت عمده و قیمت مناسب، توسط سایت های اینترنتی، به فروش می رسد. پشم سنگ ضد حریق و آتش با کیفیت درجه در ایران نیز تولید می گردد.

امروزه از پشم سنگ ها برای کاربرد های بسیاری استفاده می کنند. شاید برخی افراد بر این باور باشند، که پشم سنگ های ضد حریق فقط برای جلوگیری از آتش گرفتن ساختمان ها، یا صنایع دیگر است.ا
ما امروزه سازه ها نیز برای اینکه دچار افزایش دما نشوند و دچار ریزش نشوند، در ساخت آن ها از پشم سنگ نیز استفاده می شود. در گذشته ساختمان ها و یا مخازنی که به پشم سنگ ضد حریق و آتش مجهز نبودند، در صورت ایجاد هر گونه آتش سوزی، به سرعت از بین می رفتند. اما در صورت استفاده از پشم سنگ ها، از رخ دادن این فاجعه ها جلوگیری می شود.

پشم سنگ ضد حریق چیست؟

پشم سنگ ضد حریق، نوعی از عایق است که هم باعث استفاده بهینه از انرژی می شود و هم باعث کمتر شدن آتش سوزی ها و حریق در مخان پتروشیمی ها، پلایشگاه ها و ساختمان ها می شود.
بهترین نوع پشم سنگ های عایق حرارتی، تا 1000 درجه سانتی گراد حرارت را تحمل می کنند و مانع از فرونشت این مکان ها می شوند. شاید برخی افراد با توجه به قیمتی که این عایق ها دارند، از آآآن ها استفاده نکند، اما کاملا حرکت اشتباهی است.
زیرا استفاده از پشم سنگ های ضد آتش، باعث کاهش هزینه ها نیز خواهد شد. شرکت های تولید کننده، بهترین نوع این محصول را از طریق نمایندگی های خود عرضه می کند.

پشم سنگ ضد حریق

عمده فروشی انواع پشم سنگ ضد آتش

عمده فروشی ها از جمله مراکزی هستند که انواع پشم سنگ ها را عرضه می کنند. شما با توجه به نیاز خود، می توانید از این مراکز خرید خود را انجام دهید. هر کدام از صنایع با توجه به کار خود، به نوعی از این پشم سنگ ها نیاز دارند.
انواع پشم سنگ های ضد حریق و آتش عبارتند از:

  1. پشم سنگ فله ای
  2. پشم سنگ پتویی
  3. پشم سنگ لحافی
  4. پشم سنگ لولی
  5. پشم سنگ فنوپانل
  6. پشم سنگ عایق صوتی
  7. پشم سنگ تخته ای
  8. و…

هر فردی با توجه به اینکه به کدام یک از این پشم سنگ ها نیاز داشته باشد، می تواند با قیمت پایینی از عمده فروش ها خریداری کند.

پشم سنگ ضد حریق

لیست قیمت انواع پشم سنگ درجه یک

برخی از مشتریان هستند که قبل از پی بردن به کیفیت محصول، دنبال قیمت و تخفیف گرفتن هستند. اما نمی دانند کیفیت، مهمترین فاکتور در خرید عایق های ضد حریق است.
زیرا هزینه ای که می کنند اگر خرید به درد نخوری انجام دهند، کل هزینه خود را از دست خواهند داد. که می توان گفت به طور کلی ضرر خواهند کرد. این سایت از جمله سایت های منتشر کننده لیست قیمت انواع پشم سنگ های عایق ضدحریق و آتش درجه یک است.

پشم سنگ ضد حریق

سایت خرید و فروش پشم سنگ ضد حریق

امروزه این سایت ها هستند که نمایندگی فروش محصولات مختلف را بر عهده گرفته اند. اگر می خواهید هر نقطه ی کشور که هستید، بهترین عایق ها را خریداری کنید، به سایت های خرید و فروش آن در اینترنت مراجعه کنید و سفارشات خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما