قیمت عمده پشم سنگ ضد حریق و آتش در بازار

آیا با نمایندگی خرید و فروش پشم سنگ ضد حریق و آتش در بازار آشنا هستید؟ یا این که آیا می دانید این محصول به صورت عمده با چه قیمتی عرضه می شود؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پشم سنگ ضد حریق

 پشم سنگ ضد حریق

پشم سنگ ضد حریق در واقع نسل جدیدی از عایق ها ضد حریق و آتش سوزی جهت مقاوم سازی  ساختمان ها و محافظت از آن ها در برابر هر گونه احتراقی می باشد. این محصولات طبق فناوری های نوین صنعت نانو تولید و روانه بازار می شوند. در تولید بسیاری از این محصولات از مواد شیمیایی و پلیمری در مقیاس نانو متری استفاده می شود. یکی از مواد پلیمری و شیمایی مورد استفاده در تولید این نوع  عایق های ضد حریق مواد پلی ال می باشند.
پلی ال ها با نام تجاری گرماسخت در بسیاری از کارخانه های تولیدی انواع عایق های حرارتی و گرمایی مورد نیاز ساختمان ها به کار برده می شوند. مواد اولیه این محصولات از یک دی ال و ترکیب ایزوسیانات می باشد که به نسبت های مختلف و مشخصی با یکدیگر مخلوط می شوند.

پشم سنگ ضد حریق

مقاومت فوم های پلی ال ها در برابر آتش و شعله پذیری بسیار شگف انگیز می باشد به گونه ای که از این مواد علاوه بر استفاده در تولید عایق های ضد حریق، در ساخت بسیاری از ظروف نسوزآشپری استفاده می گردد. این محصولات به عنوان یک ترکیب آلی با قرار گرفتن در معرض شعله بسیار مقاوم و پایدار می باشند.
عایق های ضد حریق در بازارهای خرید و فروش شامل انواع و اقسام متعددی می باشند که در این متن به نام آوری آن ها می پردازیم.

هر یک از عایق های ذکر شده در متن فوق دارای قیمت ها و کیفیت های متفاوتی هستند. و هر یک مخصوص استفاده در شرایط و مکان های متفاوت می باشند.
عایق های ضد حریق ایرانی از آن جهت در دیگر کشورها مورد استفاده قرار می گیرند که ساخت و تولید داخلی کشور هستند. این نوع عایق ها دارای قیمت و کیفیت غیر قابل قیاس با محصولات دیگر کشورها است.

پشم سنگ ضد حریق

فروش پشم سنگ ضد حریق

بازار عایق نانو ایران با توجه به گستردگی در تنوع ضخامت ها و طرح های موجود در بازار اقدام به فروش عمده انواع مختلفی از عایق های حرارتی و رطوبتی  و همچنین عایق های ضد حریق با پایین ترین قیمت، جهت راحتی تمامی فعالان این حوزه نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما