قیمت پشم سنگ با دانسیته 80 | بازار فروش پشم سنگ

پشم سنگ از بازالت ساخته شده است. به این نوع پشم، الیاف معدنی هم می گویند. پشم سنگ عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی به شمار می رود. این عایق، تحمل دمای 750 درجه سانتی گراد را دارا می باشد و تحمل برودتی آن -30 درجه است. قدرت عایقی پشم سنگ، 33 برابر دیوار بتونی و 22 برابر دیوار آجری می باشد. پشم سنگ انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

پشم سنگ در صنایع غذایی، ساختمانی و تأسیسات، گلخانه هایی که بستر کشت بی خاک دارند و صنایع نیروگاهی و پالایشگاهی کاربر زیادی دارد. 

از پشم سنگ برای کاهش هزینه عایق های حرارتی، در سازه های مختلفی استفاده می نمایند. این نوع از پشم، رطوبت را نیز جمع می کند و نمی گذارد تا نم به دیوارها و سقف ها برسد. 

از دیگر ویژگی های پشم سنگ می توان به این اشاره کرد که برابر آتش بسیار مقاوم است. طوری که در برخی جاها، برای جلوگیری از ذوب شدن فلزات هنگام آتش سوزی، آن را با پشم سنگ می پوشانند تا در صورت وقوع آتش سوزی، فلزها همچنان پابرجا باشند. 

البته باید گفت که سنگ پشم یک سری مشکلاتی هم دارد که می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. ایجاد خارش پس از نصب
  2. افت کیفی عایق با گذشت زمان
  3. نیاز به شاسی کشی برای نصب
  4. هزینه بالای نصب

قیمت پشم سنگ با دانسیته 80 دربازار متفاوت است و باید در این زمینه به فروشگاه های متعددی سر زد. 

قیمت پشم سنگ با دانسیته 80 | بازار فروش پشم سنگ

فروش پشم سنگ 5 سانت دانسیته 100 در بازار

فروش پشم سنگ 5 سانت دانسیته 100 در بازارفروش پشم سنگ 5سانت دانسیته 100 در بازار، از سوی شرکت هایی صورت می گیرد که در کار تولید این نوع از پشم سنگ میباشند. برای خرید انواع پشم سنگ می توان به شرکت های تولیدی نیز سر زد. این شرکت ها را می توان از طرق گوناگون پیدا نمود و یا با فروشندگان آن وارد تماس شد. 

فروش پشم سنگ از سوی نمایندگی های این شرکت ها در نقاط مختلف کشور هم انجام می پذیرد. این نمایندگی ها در بیشتر شهرها فعال می باشند. شما می توانید روش نصب پشم سنگ، فروش پشم سنگ گلخانه، قیمت پشم شیشه و قیمت پشم سنگ در مشهد و سایر شهرها را از این نمایندگی ها جویا شوید. 

تولید انواع پشم سنگ پتویی

تولید انواع پشم سنگ پتوییپشم سنگ پتویی با توجه به ضخامت و چگالی مورد نظر، پس از منسجم شدن پشم خام، الیاف با سیم نسوز به توری از جنس گالوانیزه گرم ضد زنگ با چشمه های یک اینچ بو سه چهارم اینچ دوخته می شود. 

پشم سنگ پتویی عایق، به صورت یک طرف توری سیمی یا دو طرف توری سیمی تولید می گردد. پشم سنگ پتویی برای این موارد کاربرد دارد:

  • مخازن
  • لوله هایی با قطر زیاد
  • توربین ها
  • داکت ها
  • کوره ها و گرم خانه ها
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • شیرها و فلنج ها 

پخش مستقیم پشم سنگ گلخانه

پخش مستقیم پشم سنگ گلخانه پخش مستقیم پشم سنگ گلخانه از سوی شرکت های تولیدی انجام می پذیرد. یکی از این شرکت ها پشم سنگ ایران پارس است. این شرکت در انواع مختلفی پشم سنگ را تولید و روانه بازار می کند. در کنار این شرکت، مرکز فروش پشم سنگ در تهران و دیگر استان کشور، پخش مستقیم پشم سنگ گلخانه ای را انجام می دهند. این مراکز را به راحتی می توان در هر شهری که زندگی می کنید پیدا نمود و خرید مورد را انجام داد. 

لیست قیمت انواع پشم سنگ

لیست قیمت انواع پشم سنگ برای این که از قیمت انواع پشم سنگ با خبر شوید، می توانید به نمایندگی ها و یا مستقیماً با خود شرکت ها تماس بگیرید. شرکت های گوناگون، وب سایت هایی را نیز طراحی کردند که دسترسی مشتری به کارخانه را آسان تر می کند. در این وب سایت ها درباره چگونگی کار شرکت و کیفیت کالای تولید شده اطلاع رسانی شده است. شما می توانید لیست قیمت را از این شرکت ها دریافت کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما