محلول بندکشی نانو | نمایندگی فروش محلول عایق نانو

 مواد نانو به عنوان موادی که حداقل یکی از ابعاد آن( طول،عرض، ضخامت) زیر 100nm  باشد تعریف شدند اند. هدف نهایی از بررسی مواد در مقیاس نانو، یافتن طبقه جدیدی از مصالح ساختمانی با عملکرد بالا می باشد، که آنها را می توان به عنوان مثال هایی با عملکرد بالا و چند منظوره اطلاق نمود. منظور از عملکرد تم منظوره،  ظهور خاصی جدید و متفاوت نسبت به خواص مواد  معمولی می باشد  به گونه ای که مسائل بتوانند کاربردهای گوناگونی را ارائه نمایند

 در مطالب بعدی که خواهد آمد مواد نانوساختار این و معرفی خواهند شد همچنین انواع محلول بندکشی نانو و پودر بندکشی نانو، چسب نانو کاشی، چسب درزگیر موزاییک، خمیر درزگیر کاشی و سرامیک، مایع بندکشی کاشی و چسب بندکشی سرامیک معرفی خواهند شد که با توجه به ظهور بودن چنین موادی می توانند تحولی شگرف در صنعت ساختمان سازی و صنایع وابسته به آن ایجاد کنند.

محلول بندکشی نانو | نمایندگی فروش محلول عایق نانو

عرضه بهترین پودر بندکشی نانو در بازار

عرضه بهترین پودر بندکشی نانو در بازار عرضه بهترین پودر بندکشی نانو در بازار، این محلول جهت آب بندی کردن بندکشی های انواع کاشی سرامیک و موزاییک و انواع سنگ های ساختمانی قدیمی و جدید که به دلیل پوسیدگی ایزوگام و قیرگونی نشست نمودند و در اثر گذشت زمان و استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی باعث ایجاد نم و رطوبت شده‌اند مورد استفاده قرار می گیرد.

 برنداشتند آوری نانو نفوذ پذیری به عمق سازه

 مقاومت بالا در برابر شوینده ها و مواد شیمیایی

 اجرای آسان بدون نیاز به داشتن مهارت خاص

 دارای خاصیت الاستیسیته و انقباض کمتر

 چسبندگی خوبی نسبت به سطوح مختلف

 غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست

 صرفه جویی در وقت و هزینه

 فاقد آلودگی به آسیب های فیزیولوژیکی

 آنتی باکتریال و بدون بو

 در ادامه مطالب به قیمت درزگیر کاشی و سرامیک و همچنین انواع مختلف آن اشاره خواهد شد. این محصولات یکی از پر فروش ترین محصولات  جدید در بازارهای داخلی و خارجی به حساب می آید.

فروشنده انواع محلول بندکشی نانو

فروشنده انواع محلول بندکشی نانو  حتما تا کنون با مشکل تغییر رنگ و کثیفی بین بندهای سنگ و سرامیک و کاشی مواجه شده اید، محلول بندکشی با فناوری نانو باعث می‌شود که بند ها تغییر رنگ داده و کثیف نشود. مشخصات این محصول جدید بارت است از:

  •  ورود بند کشی در جهت جلوگیری از کثیف شدن بند کشی
  •  مسئول در جهت مقاوم سازی و  آب بندی انواع بندکشی کاشی سرامیک، و آجرو …  مورد استفاده قرار می گیرد
  •  این محلول به عنوان جایگزین آب، ملات بندکشی میباشد
  •  مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و اسیدی
  •  محصولات به دور از نور خورشید و در دمای مناسب قرار گیرد.

قیمت روز چسب درزگیر موزاییک

قیمت روز چسب درزگیر موزاییک قیمت  روز   چسب درزیرگیر موزاییک ،هر لیتر از این از این محلول ۹۰ هزار تومان در بازار داخلی به فروش می رسد. این ماده جایگزین آب، ملات بندکشی کش بوده و مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده و اسیدی و همچنین عایق ضد آب می باشد.

نمایندگی فروش درزگیر کاشی و سرامیک نانو

نمایندگی فروش درزگیر کاشی و سرامیک نانو یکی از نمایندگی‌ فروش درزگیر کاشی و سرامیک نانو در بازار داخلی فروشگاه نیکاپاک می باشد، این شرکت فعالیت خود را در زمینه صنعت ساختمان سال ۱۳۷۵ با جدیت آغاز نمود.  باتوجه به پروژه‌های تخصصی نمای ساختمانی و به دلیل احساس نیاز، در راستای مقاوم سازی مصالح ساختمانی، استفاده از تکنولوژی های نوین روز و فناوری نانو را در پوشش های محافظ سطوح مختلف، از سال ۱۳۹۰ سرلوحه فعالیت های خود قرار داد. این شرکت در راستای تحقق اهداف آرمانی و برنامه ریزی شده خود، رسیدن به کیفیت برتر و تسریع در ارائه خدمات و محصولات نانو تکنولوژی با بهره مندی از افراد متخصص استفاده از دانش و علم روز به سهولت رسانده و مفتخر است که با دریافت گواهینامه انجمن کیفیت ایران در سال ۹۳ و دریافت گواهی مدیریت از اکسفورد انگلستان توانست با توجه به توان و خواسته ایرانی جهش بزرگی در راستای اندیشه‌های خود به دست آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما