مرکز خرید پشم سنگ عایق حرارتی

خرید پشم سنگ عایق حرارتی با قیمت مناسب از طریق فروشگاه ما امکان پذیر می باشد. شما عزیزان می توانید با استفاده از این محصول، عایق قدرتمند در برابر حریق های احتمالی به وجود آورید.
یکی از محصولات شگفت انگیزی که این روزها تولید شده و به عنوان یک عایق قدرتمند در برابر آتش و صداهای آزاردهنده به بازار آمده است، پشم سنگ است. برای اینکه پشم سنگ را تولید کنند،ماده ای به نام بازالت که از بقایای آتشفشان ها به دست آمده را در دمای 1500 درجه سانتیگراد ذوب می کنند، سپس آن را به الیافی تبدیل می کنند که با کنار هم قرار گرفتن آن ها پشم سنگ که یکی از قدرتمندترین عایق های جهان است به وجود می آید.

خرید پشم سنگ عایق حرارتی

مرکز خرید بهترین پشم سنگ عایق حرارتی

سایت ما یکی از بزرگ ترین مراکز خرید پشم سنگ عایق حرارتی در ایران است و این محصول را با کیفیت عالی به شما ارائه می نماید.
پشم سنگ با تحمل دمای بسیار زیاد و نقطه ذوب بالایی که دارد می تواند عایق بسیار قدرتمندی محسوب شود. قدرت این عایق 33 برابر دیوار بنتی و 22 برابر دیوار آجری است.
از پشم سنگ عایق حرارتی در صنایع مختلفی استفاده می شود و توسط آن از بیرون رفتن حرارت و انرژی در تاسیسات جلوگیری به عمل می آید و به این طریق به میزان زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.

خرید پشم سنگ عایق حرارتی

خرید بدون واسطه پشم سنگ عایق حرارتی

شما عزیزان می توانید پشم سنگ عایق حرارتی را بدون واسطه و با قیمت عالی از طریق سایت ما دریافت نمایید. پشم سنگ عایقی است در برابر:

  • هدر رفت انرژی
  • مقاوم در برابر صوت
  • مقاوم در برابر آتش
  • نقطه ذوب بالا

خرید پشم سنگ عایق حرارتی

سفارش اینترنتی پشم سنگ عایق حرارتی

برای سفارش اینترتنی این محصول فوق العاده با ما در این فرشگاه اینترنتی همراه باشید.
از این محصول در صنایعی که درجه حرارت بالایی دارند استفاده می شود. پشم سنگ عایق حرارتی نه تنها یک عایق برای حرارت محسوب می شود و از آسیب دیدن ساختمان ها و تاسیسات تا حدود زیادی جلوگیری به عمل می آورد، بلکه عدم انتشار دود و شعله نیز از خاصیت های منحصر به فرد آن است و به این صورت به سلامتی محیط زیست کمک شایانی می نماید.
شما عزیزان می توانید این عایق های قدرتمند و بی نظیر را از سایت ما با قیمت مناسب خریداری نموده و از کارایی آن ها برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما