مرکز فروش عمده پشم سنگ پتویی

قابل توجه خریداران پشم سنگ پتویی ، قیمت فروش بهترین پشم سنگ ایرانی را از مرکز فروش عمده اینترنتی مجموعه ما جویا شوید و محصولاتی با تنوعی بی نظیر را از مجموعه ما بخواهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی به عنوان نوعی عایق رطوبتی و حرارتی امروزه یکی از ملزومات مهم در ساخت  و محافظت از خانه های ساختمانی محسوب می شود که این محصولات از نظر صرفه جویی در اتلاف انرژی نیز بسیار حائز اهمیت هستند.
جالب است بدانید در تولید اکثر عایق های حرارتی _ صوتی از مواد پلیمری و شیمیایی پلی ال ها استفاده می شود.پلی ال هایی با شاخصه ترموست، بسپارهایی هستند که در اثر گرما دارای پیوندهای عرضی بسیاری می شوند و به جامدی سفت و سخت و نامحلول تبدیل می گردند. باکلیت رزین قدیمی ترین پلی ال تجارتی است که در قلمرو وسیعی در ساخت قطعات ضدسایش و تهیه عایق های حرارتی و صوتی به کار می رود.

پشم سنگ پتویی

پلی ال ها ترکیباتی هستند که در اثر حرارت دادن، آب موجود در آن ها حذف می شود و هم زمان تعداد زیادی پیوندهای عرضی در ساختارشان تشکیل می شود و این فرایند باعث پایداری و سر سختی این ترکیبات می گردد و از این رو این محصولات با نام تجاری رزین های گرما سخت در بازار به فروش می رسند.
انواع عایق های حرارتی با نام تجاری پشم سنگ ها در بازار متعدد هستند. بهتر است بدانید موارد کاربردی هر یک از انواع این عایق ها برای صنایع مختلف با ماهیت تولیدی مختلف، متفاوت خواهد بود.
انواع عایق های حرارتی و رطوبتی از جنس پشم سنگ:

  • عایق های پشم سنگ تخته ای
  • عایق های پشم سنگ رولی
  • عایق های پشم سنگ لوله های
  • عایق های پشم سنگ پتویی
  • و …

پشم سنگ پتویی

فروش اینترنتی پشم سنگ پتویی

فروش عمده انواع پشم سنگ پتویی از طریق راه های ارتباطی اینترنتی متعددی قابل انجام است، که ساده ترین آن می‌تواند خرید مستقیم از طریق سایت مجموعه ما باشد. شما مشتریان و خریداران گرامی در ایران می توانید جهت ثبت سفارش خود به صورت عمده با یکی از راه های ارتباطی گذاشته شده در زیر با مجموعه ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را بعد از گرفتن مشاوره رایگان انتخاب و در کوتاهترین زمان ممکن در محل درخواستی خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما