مرکز پخش عایق نانو نمایی

آیا با مرکز پخش عایق نانو نمایی، در ایران آشنا هستید؟ یا اینکه آیا می دانید شرایط صادراتی بودن این محصولات چگونه  باید  باشد؟

عایق نانو نمایی

عایق های نانو نمایی از آن دسته ملزوماتی هستند که می توانند تاثیر بسیار مثبتی روی  حفاظت از منازل داشته باشد. عایق نانو نمایی در واقع نوعی کامپوزیت پیشرفته ای از مواد سرامیکی و پلیمری می باشد که توانایی بازگرداندن امواج حرارتی را دارا است.
کاربرد عایق های نانو در صنایع تجاری به عنوان یک عایق بسیار مناسب و پر طرفدار شناخته شده است که کاربردهای آن با تغییر دانسیته و سلول بندی متفاوت می باشد. این مواد می توانند به صورت عایق صدا یا عایق دما استفاده شوند.عایق کاری به کمک این ترکیبات به روش تزریق می باشد.

پخش عایق نانو نمایی

در تولید بسیاری از این عایق ها از موادی به نام پلی ال استفاده می شود.
پلی ال ها دسته ای از پلیمرهای پر مصرف با خواص عالی می باشند. طراحان و متخصصان صنایع پوشش دهی به خوبی توانایی بهره برداری از این ترکیبات در کاربردهای گوناگون را دارند، از جمله پوشش های شفاف برای پوشش دهنده های تک لایه مخصوص بام ها و رنگ های مشخص کردن محل گذر عابرین پیاده  از این ترکیبات می باشند.
عایق های نانو نمایی از جنس پلی ال ها ترکیبیاتی هستند که به شکل های مختلف از جمله:

  • فوم های نرم
  • فوم های سخت
  • الاستومرها
  • ترموپلاستیک
  • رزین ها
  • رنگ و پوشش
  • و … در دنیای تجاری کاربرد دارند.

پخش عایق نانو نمایی

پخش عایق نانو نمایی

در حال حاضر یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین عایق های نانو نمایی، عایق رطوبتی هستند. این نوع عایق ها به وسیله فن آوری های جدید تولید و ساخته شده اند. این دسته از عایق های رطوبتی دارای ترکیبات منحصر به فردی می باشند. این نوع محصول از لایه های نازک تر و سبک تر از دیگر عایق ها تولید می شوند و دارای نصبی راه و آسانی نیز هستند. این نوع عایق ها در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند. قابل ذکر است که عایق های رطوبتی مدرن دارای انواع و کیفیت مختلف می باشند از این رو توجه به انتخاب برند تولیدی این محصول بسیار اهمیت دارد.

پخش عایق نانو نمایی

قیمت انواع عایق نانو نمایی

انواع عایق های نانو نمایی تولیدی داخلی با کیفیت صادراتی، با توجه به طرح و رنگ های متنوعی که در آن ها کار شده است، دارای قیمت های متفاوتی می باشد. چنانچه قصد خرید انواع عایق های نانو نمایی و صادراتی  را دارید، می توانید با ارتباط گرفتن با مشاورین مجموعه ما، محصولی با بهترین کیفیت و حداقل قیمت در کمترین زمان ممکن در محل درخواستی خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما