ملات بندکشی نانو | لیست قیمت آن در بازار

ملات بندکشی نانو با تکنولوژی و دانش نانو تولید شده است و با گذر زمان هیچ گونه تغییر رنگ نخواهد داد و کثیف نخواهد گردید پس شما با استفاده از این ملات دیگر نگران تغییر یافتن رنگ و کثیف شدن بین بند های سرامیک، کاشی و سنگ نخواهید بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده است که روز به روز محصولات جدید با امتیاز های بسیار بالای نسبت بهه ملات های قدیمی وارد بازار شود و با استفاده از این ملات های جدید می شود در ساخت و ساز ها در هزینه ها بسیار صرفه جویی نمود.

ملات بندکشی نانو | لیست قیمت آن در بازار

قیمت پودر بندکشی نانو ارزان

قیمت پودر بندکشی نانو ارزانقیمت چسب نانو که در واقع می توان گفت به عنوان عایق برای درزگیری بین کاشی و سرامیک به دلیل این که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم می باشد استفاده می گردد خیلی مناسب است. این چسپ نانو با انواع ملات ها به راحتی ترکیب شده و با انواع رنگ ها چه رنگ های پایه آب و پلاستیکی به راحتی ترکیب می شود. از مزایای این چسپ نانو می توان به مواردی اشاره داشت که عبارتند از:

  • به عنوان محلول نانو دوغاب ترمیم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • چسپندگی بالای محلول و خاصیت 100 درصدی عایقی بودن
  • مقاوم بودن در برابر سایش
  • چسپندگی به انواع سطوح

مشخصات خرید پودر بند کشی

مشخصات خرید پودر بند کشیدر گذشته برای بند کشی بین کاشی و سرامیک ها بهه روش سنتی از مخلوط سیمان سفید و رنگ های پودری استفاده می شد، که این ملات از کیفیت بالای برخوردار نبود و پس از گذشت زمان کوتاهی ترک می خورد و شکل و ظاهری کثیف و آلوده پیدا می کرد. اما امروزه برای بند کشی کاشی و سرامیک از پودر بندکشی استفاده می شود که در مواقعی که می خواهید از آن استفاده کنید آن را با آب ترکیب نموده و در محل مورد نظر استفاده نماید. این ملات بندکشی که پایه سیمانی نیز دارد با گذر زمان دچار ترک خوردگی، رنگ پریدگی نمی شود و در مقابل نفوذ آب مقاوم می باشد.  قیمت پودر بندکشی نانو نسبت به مزایای بسیار زیادی که دارد بسیار مقرون به صرفه تر از ملات های قدیمی خواهد

بزرگترین کارخانه ملات بندکشی نانو در ایران

بزرگترین کارخانه ملات بندکشی نانو در ایرانعایق ها می توان گفت مهم ترین و پر کاربردی ترینن ابزار های مورد نیاز در ساخت و ساز ساختمان ها می باشند. امروزه با توجه به نیاز مشتریان کارخانه های تولید کننده انواع محصولات تولیدی خود را برای فروش به بازار عرضه داشته اند و شما به راحتی می توانید با جستجو در بازار عایق مورد نیاز خود را خریداری نماید. بهترین نمونه عایق های تولید شده موجود در بازار عایق نانو می باشد که این عایق ها نیز دارای انواع بسیاری هستند، این عایق ها از بروز ترین تکنولوزی و دانش روز دنیا تولید شده است و توانسته اند در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند و باعث کاهش هزینه ها شده است. انواع این عایق ها عبارتند از:

  1. عایق نانو بندکشی
  2. عایق نانو رطوبتی
  3. عایق نانو صوتی
  4. عایق نانو بتنی

کارخانه های بسیاری در داخل ایران با استفاده با تکنولوژی و دانش روز دنیا توانسته اند خمیر درزگیر کاشی و سرامیک را با بهترین کیفیت در داخل کشور تولید کنند و نیاز داخلی مورد نیاز به این ملات را تامین نمایند.

فروش محلول بندکشی نانو در بازار

فروش محلول بندکشی نانو در بازارمحلول بندکشی نانو از جمله عایق های نانو می باشد که کارشناسان و افراد خبره در زمینه ساخت و ساز با مزایای استفاده از این ملات بسیار آشنا می باشند. همانطور که از نام این عایق مشخص است برای بندکشی و درزگیر کاشی و سرامیک استفاده می شود. درزگیر کاشی و سرامیک نانو دارای مزایای بسسیار زیادی است که در اینجا به نمونه ای از آن اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  •  عایق و درزگیری دستشویی
  • عایق و بندکشی حمام
  • عایق و بندکشی کاشی
  • عایق و بندکشی سرامیک
  • عایق و بندکشی پشت بام

درگیر و عایق بندکشی نانو به دلیل این که در بازار مورد استقبال بسیار گسترده ای روربرو شده است به همین دلیل تولید کنندگان برای این که محصولات تولیدی خود را به دست مشتریان خود برسانند و به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند از روش های مختلفی برای فروش استفاده نموده اند که عبارتند از:

  1. فروش از طریق سایت
  2. فروش از طریق نمایندگی
  3. فروش از طریق  کارخانه ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما