نمایندگی فروش بهترین پشم سنگ در کشور

آیا با نمایندگی فروش بهترین پشم سنگ ، در کشور آشنا هستید؟ یا اینکه آیا می دانید موارد کاربردی این محصولات در چه صنایعی دیده می شود؟

پشم سنگ

پشم سنگ در واقع از آن دسته ملزوماتی هستند که می توانند به عنوان عایق های حرارتی و رطوبتی تاثیر بسیار مثبتی روی  حفاظت از منازل داشته باشند. پشم سنگ در واقع نوعی کامپوزیت پیشرفته ای از مواد سرامیکی و پلیمری در ابعاد نانو متری می باشد که توانایی بازگرداندن امواج حرارتی و صوتی را دارا است.
کاربرد عایق هایی از جنس پشم سنگ در صنایع تجاری به عنوان یک عایق حرارتی_ صوتی بسیار مناسب و پر طرفدار شناخته شده است که کاربردهای آن با تغییر دانسیته و سلول بندی محصول می تواند متفاوت  باشد. این مواد می توانند به صورت عایق صوت یا عایق حرارت استفاده شوند. عایق کاری به کمک این ترکیبات به روش پاییش یا تزریق انجام می شود.

فروش بهترین پشم سنگ

در تولید پشم سنگ ها که نوعی الیاف معدنی محسوب می شوند و از بازمانده های فعالیت های آتشنشانی به دست می آیند، از موادی به نام پلی ال نیز استفاده می شود.
یکی از قابلیت های بارز پلی ال ها مقاومت آن ها در برابر سایش ضربه و ترک خوردگی می باشد. این خصوصیت این محصولات، کاربرد آن ها را در مصارف مختلف به عنوان چسب و پوشش گسترش داده است. یکی از ویژگی های دیگری که کاربرد این محصولات را به عنوان پوشش افزایش می دهد پخت سریع و کامل آن ها در دمای محیط می باشد.

انواع پشم سنگ موجود در بازارهای تجاری و صنعتی:

  • پشم سنگ فله ای
  • پشم سنگ لحافی
  • پشم سنگ پتویی
  • پشم سنگ تخته ای
  • پشم سنگ لوله
  • و …

فروش بهترین پشم سنگ

فروش بهترین پشم سنگ

در حال حاضر یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین عایق های حرارتی- صوتی موجود در بازار، عایق های رطوبتی پشم سنگ ها هستند. این نوع عایق ها به وسیله تکنولوژی های جدید تولید و ساخته شده اند. فروش انواع پشم سنگ در همین سایت اینترنتی در حال انجام می باشد.

فروش بهترین پشم سنگ

قیمت انواع عایق های پشم سنگ

انواع عایق های پشم سنگ تولیدی داخلی با کیفیت صادراتی، با توجه به طرح و رنگ های متنوعی که در آن ها کار شده است، دارای قیمت های متفاوتی می باشد. چنانچه قصد خرید انواع عایق های پشم سنگ و صادراتی  را دارید، می توانید با ارتباط گرفتن با مشاورین مجموعه ما، محصولی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در کمترین زمان ممکن در محل درخواستی خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما