نمایندگی فروش پشم سنگ ضد آتش

پشم سنگ ضد آتش با ترکیبات بی نظیر درون خود، می تواند از ساختمان ها و صنایع شما محافظت نماید و با کارایی بی نظیر خود امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.
این روزها با پیشرفت تکنولوژی عایق های بسیار قدرتمند و محکمی نیز به بازار آمده اند و بسیاری از امور را برای ما انسان ها راحت تر نموده اند. یکی از این عایق های قدرتمند، پشم سنگ است.
پشم سنگ یک عایق حرارتی بسیار قوی است که ماده اولیه تشکیل دهنده آن بازالت است. بازالت از گروه سنگ های آذرین است که از فعالیت های آتش فشانی به جا مانده است و این روزها در صنعت تولید پشم سنگ از آن استفاده های بسیاری می شود.

 پشم سنگ ضد آتش

فروش شگفت انگیز پشم سنگ ضد آتش

اگر شما عزیزان خواهان خرید بهترین پشم سنگ ضد آتش هستید، با فروشگاه شگفت انگیز ما همراه باشید و این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.
پشم سنگ دارای نقطه تحمل بسیار بالایی در برابر حرارت است و تا میزان 300 تا 750 درجه سانتیگراد از حرارت را می تواند تحمل نماید و هیچ گونه آسیبی نبیند و به علت این که پایه تشکیل دهنده آن از رشته فیبرهای سنگی است، به هیچ وجه نمی سوزد و همین موضوع باعث شده است که این محصول مقاوم ترین ماده در برابر آتش باشد.
به همین علت است که از انواع پشم سنگ برای ساختمان ها، کشتی ها و مکان هایی که احتمال آتش سوزی در آن وجود دارد استفاده می کنند.

 پشم سنگ ضد آتش

بازار فروش پشم سنگ ضد آتش

سایت ما یکی از بزرگ ترین بازارهای آنلاین فروش پشم سنگ ضد آتش در ایران است و این محصول با کیفیت را برای ارائه به شما عزیزان آماده کرده است.
انواع پشم سنگ:

  • فله ای
  • لحافی
  • پتویی
  • تخته ای
  • لوله ای

 پشم سنگ ضد آتش

نرخ روز پشم سنگ ضد آتش

برای اطلاع از نرخ روز این محصول بی نظیر با ما تماس بگیرید. ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستیم و راهنمایی تان می کنیم.
این روزها بسیاری از انسان ها به وسیله پشم سنگ ساختمان ها و تاسیسات خود را مقاوم و ایمن می نمایند. حتی در سازه های فولادی نیز از پشم سنگ ضد آتش استفاده می کنند، چرا که فولادها در آتش سوزی قدرت و استحکام خود را از دست می دهند و احتمال ریزش آن ها بسیار بالاست و پشم سنگ از ذوب شدن و تخریب آن ها جلوگیری به عمل می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما