پشم سنگ تخته ای | مناسب برای خریدار پشم سنگ

پشم سنگ تخته ای برای عایق حرارتی، عایق صدا و ایمنی حریق دیوار و سقف دو واحد مسکونی، آپارتمانی، زیر شیروانی، سالن کنفرانس، استودیو و پالایشگاهها استفاده می شود.
پشم سنگ تخته ای از جمله عایق های استانداردی است که توسط شرکت پشم سنگ سپاهان و سایر کارخانه های تولید پشم سنگ تولید می شود.
کارخانه سپاهان و تعدادی دیگر از کارخانه ها بهترین و برترین عایق پشم سنگ را تولید می کنند که از نظر کیفیت واقعا منحصر به فرد است. که نیازهای عایق صوتی و حرارتی را تولید و تامین می کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پشم سنگ سپاهان بهترین کارخانه پشم سنگ

پشم سنگ سپاهان یکی از تولید کنندگان عایق پشم سنگ در اصفهان است. و یکی از تولید کننده عایق صدا و حرارت است.
پشم سنگ سپاهان از طریق مراکز فروش به طور عمده مورد داد و ستد قرار می گیرد. تولیدات پشم سنگ این کارخانه دارای درجه کیفی بسیار عالی می باشد و تمام سعی خود را می کند تا نیاز بازار ها را بر طرف نماید.
کارخانه پشم سنگ سپاهان به عنوان تولیدکننده پشم سنگ فقط یک نماینده انحصاری در کشور دارد که آنهم نماینده فروش پشم سنگ سپاهان مستقر در تهران است و بقیه فروشندگان در سایر شهر ها نماینده انحصاری نیسنتد
بلکه فروشندگانی هستند که صرفا فروش پشم سنگ سپاهان را انجام می دهند که اینها هم یا از نماینده فروش پشم سنگ در تهران خرید می کنند یا مستقیما از کارخانه می خرند.

انواع پشم سنگ تخته ای از نظر دانسیته

انواع پشم سنگ تخته ای در کارخانه ها با دانسیته ۸۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ ، ۱۴۰ و به بالا تولید و بلافاصله به محض سفارش در حداقل زمان تحویل می شود.
این کارخانه ها با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه سعی بر تولید مرغوب ترین نمونه های پشم سنگ را دارند تا بتوانند گامی موثر در جهت رفع نیاز بازار بردارد. در بازار می توان انواع مختلف پشم سنگ را می توان یافت که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:
پشم سنگ تخته ای سپاهان 5 سانت دانسیته 120

تولیدات کارخانه های پشم سنگ

عمده تولیدات شرکت پشم سنگ، حسب نوع کاربرد پشم سنگ و دانسیته پشم سنگ همچنین مشخصات پشم سنگ بنابه سفارش مشتری از دانسیته۳۰ به بالا عبارتند از:
عایق پشم سنگ تخته ای (پشم سنگ پانلی)
عایق پشم سنگ رولی لحافی
خرید پشم سنگ سپاهان در تبریز

پشم سنگ سپاهان فقط یک نماینده در کشور دارد.

طبق شنیده ها کارخانه عایق پشم سنگ سپاهان اصفهان در هیچ یک از استانها به جز تهران، نماینده پشم سنگ سپاهان برای فروش ندارد و فقط نمایندگی پشم سنگ سپاهان در تهران بطور رسمی نمایندگی کارخانه را دارد.
نمایندگی فروش پشم سنگ سپاهان در تهران علاوه بر خود کارخانه، پشم سنگ سپاهان اصفهان را به سایر استانها هم می فروشد. البته در اکثر استانها و تعدادی از شهرستانها از جمله در تبریز، پشم سنگ سپاهان فروخته می شود.
نکته ای قابل تامل اینکه به علت اینکه پشم سنگ عایق صدا برای مردم ناشناخته است و حتی نمی دانند پشم سنگ در تبریز تولید نمی شود معمولا سوال می کنند که پشم سنگ تبریز را دارید؟ آیا پشم سنگ در تبریز تولید می شود؟ وقتی با جواب منفی روبرو می شوند بعضا تعجب می کنند که مگر مواد اولیه پشم سنگ چه ماده ای است که در تبریز امکان تولید وجود ندارد.
پشم سنگ تخته ای سپاهان 5 سانت دانسیته 150

پشم سنگ سهم بیشتری در بین انواع عایق ها از بازار را دارد

انواع پشم سنگ تخته ای را برای مصرف در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، گاز، ساختمان و نفت و کشتی جهت عایق کاری و بهینه سازی انرژی با عایق حرارتی و جلوگیری از هدر رفت سوخت تولید و عرضه می کند که اشتغالزایی دهها نفر را فراهم نموده است.
به نظر می رسد با توجه به کیفیت خیلی بالای تولیدات کارخانه های پشم سنگ درصد بیشتری از سهم بازار عایق صدا و حرارت ایران را به خود اختصاص داده است. به همین جهت اگر خریدار جزء هستید با خرید پشم سنگ با اطمینان خاطر ساختمان را عایق کاری کنید.
به علت اینکه مرکز فروش پشم سنگ در تهران و اصفهان و کرج و مشهد و تبریز و سایر استان ها متعدد هست و پشم سنگ در بینن انواع عایق ها فروش و رواج بیشتری دارد بهتر است از قروشندگان معتبر خرید کنید.

پشم سنگ تخته ای چیست

این که سوال می شود پشم سنگ تخته ای چیست باید عرض شود که همانطور که قبلا توضیح دادیم پشم سنگ انواع مختلفی دارد که یکی از آنها پشم سنگ تخته ای است.
برخلاف دیگر انواع پشم سنگ که به حالت رولی یا لوله ای است.
پشم سنگ تخته ای همان طور که از اسمش مشخص است بصورت صاف و تخت تولید می شوند یعنی اینکه اگر بخواهیم آنرا به حال رول در بیاوریم اصلا امکان پذیر نیست و حتما می شکند.
و محلی که بکار گرفته می شود هم باید صاف باشد و قوس دار یا منحنی نباید باشد.
عایق حرارتی پشم سنگ تخته ای یک نوع عایق حرارتی و صوتی است.

مواد اولیه عایق پشم سنگ

برای تولید پشم سنگ، محصولی به نام سنگ بازالت از گروه سنگ های آذرین، که از مذاب آتشفشان تولید می شود داخل کوره با حرارت زیاد ذوب می شود. پس از ذوب شدن، این ماده باید از کوره خارج شده و در دستگاه های مخصوصی به نام دستگاه های الیاف ساز ریخته شود.
سپس رزین فلونیک و آب نیز به دستگاه اضافه می گردد تا مواد و الیاف حالت چسبندگی پیدا کند. چسبندگی امکان راحت تر قالب گیری را فراهم می کند.
در نهایت نیز با اندازه های مختلف و چگالی های متفاوت، برش داده و قالب گیری می شوند.
این اندازه ها می تواند با توجه به درخواست مشتری تعیین گردد. برای سفارش با اندازه و چگالی مد نظر خود می توانید با مرکز فروش پشم سنگ آسام در تماس باشید.
پشم سنگ ابزار پر کاربرد هستند که ماده اولیه شان سنگ بازالت از گروه سنگ های آذرین می باشد که از مذاب آتشفشان تولید می شود. و پس از طی مراحل مختلف به انواع پشم سنگ که فوقا ذگر شد تبدیل می شوند.
تا نیاز های صنایع تبدیلی مختلف را در مورد عایق کاری صدا و عایق کاری حرارتی ( سرما و گرما ) را رفع کنند تا صدا و سرما و گرما را در تاسیسات و ساختمانهای خود تحت کنترل قرار دهند تا از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند.

عایق پشم سنگ پتویی رولی توری دار سپاهان 5 سانت دانسیته 80

پشم سنگ تخته ای ابزاری پر کاربرد برای عایق کاری

پشم سنگ تخته ای از جمله ابزار هایی است که به عنوان عایق در عایق کاری ساختمان های مسکونی و ساختمان های صنعتی به کار برده می شود.
به طور کلی عایق حرارتی پشم سنگ تخته ای در هر مکانی که می خواهیم جلوی ورود حرارت و صوت گرفته شود، استفاده می گردد.
این محصول بیشتر در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده آن در محیط های غیر صنعتی نیز رایج است.
البته این نکته را باید به خاطر داشته باشید که عایق حرارتی پشم سنگ تخته ای برای قسمت هایی از ساختمان و یا مکان هایی که منحنی دارد، مناسب نخواهد بود. بلکه برای سطوح تخت مورد استفاده قرار می گیرد.
برای مثال در ساختمان های تجاری و یا مسکونی می توان به منظور جلوگیری از صدا و حرارت؛ سقف و یا دیوارها را با این عایق پوشاند.

عایق پشم سنگ پتویی رولی توری دار سپاهان 5 سانت دانسیته 100

پشم سنگ تخته ای یا همان عایق تخته ای یکی از بهترین محصولات عایق حرارتی می باشد که برای انواع کاربردهای مقاومت حرارتی و الکتریکی به کار برده می شود.
از آنجایی که این محصول با استفاده از شیوه های پرس تولید شده از پشم سنگ ارگانیک و با کیفیت و رزین تولید می شود در نتیجه دارای کاربردهای متنوع تری در مقایسه با سایر عایق حرارتی در صنایع مختلف می باشد. از جمله مهم ترین کاربردهای آن می توان به تولید ساندویچ پانل ها اشاره کرد.

پشم سنگ تخته ای عایق حرارتی و عایق صدا

از پشم سنگ تخته ای برای عایق حرارتی، عایق صدا و ایمنی حریق دیواره‌ای حایل دو واحد مسکونی و آپارتمانی، و سقف‌های واحد ها و اتاق‌های زیر شیروانی و نیز براید عایق صدا و ایمنی آتش ساختمان‌ها و در انواع صنایع استفاده می‌شود.
 همچنین پشم سنگ تخته‌ای جهت مصرف در کف زمین برای عایق حرارتی، صدا و عایق‌بندی صدای کف زمین مورد استفاده قرار می‌گیرند.
عایق پشم سنگ تخته ای می‌تواند همه انواع تجهیزات ارتعاش صدا را خنثی کند.
از آن برای عایق حرارتی تجهیزات با دماهای بسیار بالا، تاسیسات، استفاده می‌شود و همچنین برای ممانعت از آتش‌سوزی تجهیزات صنعتی و ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

پشم سنگ تخته ای برای سطوح صاف

 پشم سنگ تخته ای یا فنوپانل که در سه نوع عایق حرارتی، عایق صدا و ضد حریق است.
عایق پشم سنگ تخته ای نمونه ای از پشم سنگ است که به صورت تخته های نیمه سخت و سخت در ایران تولید شده و بیشترین کاربرد ان بر روی سطوح صاف بوده است.
نصب راحت و سبک بودن و عایق صوتی بالا تقاضا برای این محصول را زیاد کرده است.
به طور کلی پشم سنگ تخته ای با توجه به بازدهی بالایی که نسبت به سایر عایق های حرارتی و صوتی دارد در بازار بسیار شناخته شده می باشد به صورتی که قدرت عایقی آن ۳۳ برابر دیدار بتونی و ۲۲ برابر دیوار آجری می باشد.
قیمت پشم سنگ تخته ای بر حسب ضخامت و دانسیته (تراکم) متفاوت است.
عایق پشم سنگ تخته ای، یکی از برترین انواع عایق بندی است که با قیمت مناسب از طرف فروشنده واقعی به صورت عمده و مستقیم عرضه می شود.

در ابتدا بهتر است بدانید که پشم سنگ چیست؟

پشم سنگ تخته ای برای کاربردهایی با درجه حرارت بالا طراحی شده و این پشم سنگ برای مواردی که به استحکام و دوام بالایی نیاز است استفاده می شود و نحوه ساخت آن به گونه ای است که در کوره ی کیورینگ فشرده و پخته می شود و از آن به عنوان عایق حرارتی، آکوسیستی و ضد حریق استفاده می کنند.
پشم سنگ از اتصال الیاف به وجود آمده است و باید تحت فشار دستگاه قرار بگیرد تا استحکام آن حفظ شود. این محصول یک عایق بسیار عالی بوده که در ضخامت های مختلفی در بازار به فروش می رسد.

موارد کاربرد پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ تخته ای، مرغوب ترین نوع عایق بندی به شمار می رود که بهترین گزینه برای سطوح صاف بوده است. این نوع عایق بندی به عنوان پوششی است که دارای کاربرد های فراوانی بوده که در ادامه بیان می گردد:
  1. کاربرد آن در ساختمان ها اعم از کف، سقف و…
  2. کاربرد آن در مجتمع پتروشیمی یا پالایشگاه ها
  3. کاربرد آن در کشتی ها
  4. کاربرد آن در فرودگاه ها’
  5. استفاده در مترو ها
  6. استفاده در استودیو های صدابرداری وموسیقی
  7. سالن های عکاسی  و فیلمبرداری
  8. تولید ساندویچ پانل
  9. کاربرد آن در سیستم های تهویه
  10. عایق پشم سنگ تخته ای در بیشتر صنایع از جمله نفت و گاز
  11. نیروگاه ها
  12. صنایع فولاد
  13. صنایع غذایی
  14. گلخانه های هیدروپونیک
  15. سالن های کنفرانس
  16.  ساختمان سازی
  17. مراکز تامین بخار
  18. مراکز تهویه
  19. سقف های کاذب
  20. دیوارهای پارتیشن بندی

انواع عایق پشم سنگ تخته ای

  • عایق پشم سنگ ساده بدون روکش
  • عایق پشم سنگ با روکش کاغذ کرافت
  • عایق پشم سنگ با روکش آلومینیم

مشخصات پشم سنگ تخته ای

پشم سنگ تخته ای بر اساس تراکم و ضخامت متفاوت است که قیمت آن هم از طرف فروشندگان به صورت عمده و مستقیم بر اساس آنها تعیین و عرضه می شود و با توجه به خصوصیات مهم از جمله سبک بودن و نصب راحت بیشترین فروش را در بازار دارد.
 مشخصات فنی عایق پشم سنگ (فنوپانل) به شرح زیر است:
  • ابعاد استاندارد: ۱۲۰ در ۶۰ سانتی متر
  • حداقل ضخامت: ۳۰ میلی متر
  • حداکثر ضخامت: ۱۲۰ میلیمتر
  • حداقل میزان دانسیته و چگالی: ۵۰ کیلوگرم بر متر مکعب
  • حداکثر میزان دانسیته و چگالی: ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب
  • مواد تشکیل دهنده: سنگ بازالت و یا مقداری سرباره ، رزین فلونیک، آب

ویژگی های پشم سنگ تخته ای:

  1. دارا بودن خاصیت قلیایی
  2. عدم تاثیر بر روی فلزات
  3. عدم خورندگی
  4. نصب راحت آن
  5. جذب فوق العاده صوت
  6. سبک وزن بودن پشم سنگ
  7. عدم نفوذ حشرات و جانورهای موزی به داخل آن
  8. عدم آسیب رسانی به محیط زیست  و کاملا سازگار با طبیعت

دلایل استفاده از پشم سنگ تخته ای

دلایل استفاده از پشم سنگ تخته ای زیاد است و به دلایل مختلفی شما می توانید از این نوع پشم سنگ استفاده نمایید! برخی از آن دلایل را در زیر برای تان ذکر خواهیم کرد:
  • پشم سنگ تخته ای در برابر حرارت مقاوم است و تا ۴ ساعت پشم سنگ ها می توانند در برابر حرارت مقاومت داشته باشند.
  • این پشم سنگ امکان جذب صوت بالایی دارد و می توانید برای دور ماندن از صدای های بیرون و … از این پشم سنگ استفاده کنید.
  • این پشم سنگ گزینه خوبی برای استفاده در نمای ساختمان است.
  • به محیط زیست ضرری وارد نمی کند

قیمت پشم سنگ تخته ای

قیمت پشم سنگ تخته ای به علت زیر در بازه زمانی مختلف از همدیگر متفاوت است چون هریک از مشتریان بنابه نیازهای خود تقاضای پشم سنگ تخته ای که مشکل آنها را رفع می کنند را دارند.
از جمله عواملی که تعیین کننده قیمت هستند عبارتند از:

ضخامت پشم سنگ تخته ای:

ضخامت پشم سنگ تخته ای از دو نیم سانتی متر تا ۱۰ سانتی متر متغیر است که مشتریان بنابه نیازمندی خود ضخامت را انتخاب می کنند.
اگر مشتری بخواهد پشم سنگ برای عایق حرارتی و سرما و گرمای منزل خود را بخواهد با عایق کاری پشم سنگ می تواند مشکل خود را حل کند.
این مشتری برای عایق حرارتی می تواند با پشم سنگ ۱ اینچ یعنی دو و نیم سانتی متر یا ۳ سانتی متر رفع مشکل کند.
ولی اگر بخواهد عایق صوتی وحرارتی اجرا کند و هم عایق حرارتی کند و هم عایق صوتی و صدا داشته باشد بایستی حداقل از پشم سنگ تخته ای  با ضخامت ۲ اینج یعنی ۵ سانت استفاده کند.
با این شرایط مشخص است که قیمت انواع پشم سنگ تخته ای مثلا قیمت پشم سنگ ۲ اینچ با ۱ اینچ متفاوت خواهد بود برای اینکه بتوانید پشم سنگ متناسب با نیاز خود را تهیه کنید با مشاور تماس بگیرید.

دانسیته پشم سنگ تخته ای:

در  همه کارخانه ها عبارت دانسیته بکار برده می شود. منظور از دانسیته همان ( تراکم ) یا ( چگالی ) است. فرضا اگر بگوییم پشم سنگ تخته ای دانسته ۱۰۰ به معنی این است که در هر متر مکعب ۱۰۰ کیلو پشم سنگ وجود دارد. نکته مهم اینجا این است که عبارت ( مکعب ) مطرح است نه متر مربع.
چون بعضا مشتریان بجای عبارت مکعب، متر مربع را در نظر می گیرند.
همانطور ضخامت انواع پشم سنگ تخته ای متفاوت است دانسته پشم سنگ تخته ای هم متفاوت است.
منظور از دانسته همانطور که می دانید تراکم یا چگالی است که تاثیر به سزایی در فشردگی آن دارد بطوری که عده ای از مردم به آن پشم سنگ فشرده می گویند. البته ناگفته نماند که بعضی از افراد به پشم سنگ تخته ای، پشم سنگ صفحه ای هم می گویند.

دانسیته های پر فروش پشم سنگ

گفتیم که دانسیته پشم سنگ تخته ای مختلف است و مشتری حسب مورد از فروشنده درخواست می کنند که برای نمونه چند موردی که مشتری زیادی دارد ذیلا نام می بریم.
  • پشم سنگ دانسیته ۱۲۰ یعنی اینکه در هر متر مکعب ۱۲۰ کیلو پشم سنگ وجود دارد.
  • پشم سنگ دانسیته ۱۰۰ یعنی اینکه در هر متر مکعب ۱۰۰ کیلو پشم سنگ وجود دارد.
  • پشم سنگ دانسیته ۸۰ یعنی اینکه در هر متر مکعب ۸۰ کیلو پشم سنگ وجود دارد.

فروش عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ بیشترین میزان فروش و عرضه را در بین انواع عایق ها از سوی فروشندگان به مشتریان داشته است و با توجه به خصوصیات عمده و مهمی که این نوع عایق دارد، در بازار با فروش نسبتاً بالایی همراه می باشد.

خرید اینترنتی پشم سنگ تخته ای

یکی از دلایل بارز خرید اینترنتی پشم سنگ تخته ای از سوی کاربران صنایع مختلف، قیمت بسیار مناسب این محصول در کنار کیفیت بالای آن است.
تولیدکنندگان و تأمین کنندگان این نوع عایق حرارتی از مواد اولیه اصلی و ارگانیک برای تولید آن به منظور افزایش ضریب مقاومت استفاده می کنند و ارائه خدماتی نظیر خرید اینترنتی، تنها به منظور تسریع و سهیل در تحویل کالا به دست مشتری صورت می گیرد.
خریداران عزیز می توانید انواع عایق پشم سنگ تخته ای را با ویژگی های عالی از سایت های اینترنتی سفارش دهید و محصول را با قیمت مناسب و استثنایی درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید پشم سنگ تخته ای با کارشناسان فروش سایت های اینترنتی در ارتباط باشید.

مراکز پخش و عرضه مستقیم پشم سنگ تخته ای

در حال حاضر مراکز پخش و عرضه مستقیم پشم سنگ تخته ای بسیاری در جای جای ایران فعالیت دارند. معمولاً عرضه و پخش این محصول از سوی تولیدکنندگان یا تأمین کنندگان هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده صورت می گیرد. به علاوه آنکه خریداران عایق تخته ای می توانند با خرید اینترنتی، صرف مدت زمان بسیار کمی خرید مورد دلخواه خود را انجام دهند.
قیمت پشم سنگ تخته ای با مزایای فوق العاده اش بسیار مناسب و عالی است و شما مشتری گرامی می توانید این محصول را به راحتی از مرکز فروش پشم سنگ آسام خریداری و از مزایای آن استفاده نمایید.

چگونه پشم سنگ تخته ای را سفارش دهیم؟

اگر از ما بپرسید چگونه پشم سنگ تخته ای را در اندازه های دلخواه خود خریداری کنیم ما به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را مستقیم از تولید کنندگان خود و بدون واسطه خریداری کنید.
با این کار نه تنها محصولی با کیفیت را دریافت می کنید بلکه بسیاری هزینه های جانبی برایتان حذف و در کمترین زمان ممکن عایق تخته ای مقرون به صرفه را نیز تحویل خواهید گرفت.
با خرید مستقیم و بدون واسطه ای، پایین ترین قیمت را از تولیدکنندگان پشم سنگ بخواهید.

قیمت فروش پشم سنگ تخته ای ارزان

بهتر است بدانید که این محصول در برابر عایق های دیگر ارزان تر است پس نمی خواهد زیاد نگران قیمت آن باشید! توجه کنید که شما می خواهید برای مهمترین مسئله یعنی ساخت و ساز ساختمان از این عایق استفاده کنید!
پس بهتر است نه تنها در مورد این محصول بلکه هر محصول دیگری در زمینه ساخت و ساز ساختمان، بیشتر به دنبال کیفیت باشید تا قیمت.
البته همانطور که گفتیم این عایق از قیمت کمی برخوردار است.

تاثیر ضخامت و دانسیته در قیمت پشم سنگ

قیمت پشم سنگ تخته ای که در سایز ها و ضخامت ها و دانسیته مختلف تولید می شود از همدیگر متفاوت است. ضمن اینکه قیمت پشم سنگ در شیراز با قیمت پشم سنگ در کرج یا قیمت پشم سنگ در مشهد یا در تبریز متفاوت است.
به همین دلیل قیمت مرکز فروش پشم سنگ در تهران با قسمت مرکز فروش پشم سنگ آسام در تبریز فرق دارد.

تاثیر برتد در قیمت پشم سنگ

همچنین قیمت برند های مختلف با توجه به پارامترهایی که دارند نیز متفاوت است مثلا قیمت پشم سنگ ایران با پشم سنگ تخته ای سپاهان و یا با قیمت پشم سنگ اصفهان تفاوت دارد.
با توجه به موارد مذکور علت این تفاوت قیمت ها به عوامل مختلف از جمله هزینه حمل از کارخانه تولید کننده پشم سنگ تا شهر مقصد بستگی دارد و چون هزینه حمل و نقل یک شهر نسبت به شهر دیگری بعضا تا یک و نیم میلیون تومان تفاوت قیمتی دارد.
نکته ای که در مورد قیمت باید عرض شود اینکه به علت اینکه قیمت پشم سنگ در بازار ثابت نیست می توانید با ما تماس بگبرید و سوالاتتان را در مورد کیفیت و کاربرد و قیمت بپرسید.

مرکز فروش انواع پشم سنگ

همانطور گفتیم فروش انواع پشم سنگ در مراکز استانها هم انجام می شود چرا که مشتریانی که می خواهند مقدار کمتری خرید کنند تا بتوانند رفع نیاز کنند یا در صورتی که می خواهند در حد کمتر از یک ماشین خاور یا نیمه خاور خرید کنند.
تا هزینه حمل و هزینه ای جانبی دیگر را متحمل نشوند می توانند از فروشندگان شهر خودشان خرید پشم سنگ را انجام دهند.
مشتریان مرکز فروش عایق پشم سنگ آسام در جهت رفع نیاز خود می توانند جهت مشاوره رایگان از طریق راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرند و هر سوالی که داشته باشند از ما بپرسند.

در بازار های شهری امکانات بسیاری فراهم آمده تا افراد بتوانند را خریداری کنند. نمونه ای از این موارد مراکز فروش هستند که می توانید از آنجا خرید کنید.

منبع ۱: مرکز فروش عایق پشم سنگ آسام

منبع ۲: https://asamrockwool.com/news/tabid/149/vw/1/itemid/274

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما