عايق رطوبتی نانو | عایق رطوبتی جدید

شاید با شنیدن عايق رطوبتی نانو این سوال به ذهنتان خطور کند که عایق رطوبتی نانو چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این عایق که از تولیدات جدید و مدرن به شمار می رود، به عنوان محافظی برای انواع محیط های پوشیده و باز عمل می کند و آن ها را در برابر نم و یا رطوبت محافظت می کند.
به خصوص در فصل هایی که بارش باران و برف بیشتر است یا در برخی مناطق ایران مانند شمال کشور که با رطوبت بسیاری مواجه هستند، نیاز به چنین عایق هایی واقعاٌ احساس می شود.

هم چنین این محصول، با اندازه مورد نیاز مصرف کنندگان یا مشتریان مورد کاربرد قرار گرفته و در محافظت از فضا های مختلف، نقش موثری را ایفا می کند.
مزایایی که برای  این عایق که به عنوان عایق رطوبتی پلیمری شناخته می شود وجود دارند، در موارد زیر آمده اند:

  • از نظر اقتصادی، هزینه به صرفه ای را در بر دارد.
  • دارای طول عمر بسیاری در حدود 30 سال می باشد.
  • 100% ضد آب است.
  • محصولی آنتی باکتریال به شمار می رود.
  • روی کلیه سطوح، قابلیت استفاده را دارا می باشد.
  • از رنگ بندی های متنوعی تشکیل یافته است.
  • بدون بو و غیر سمی بوده و غیر قابل اشتعال است.
  • پوسته پوسته نمی شود و ترک نمی خورد.
  • دارای مقاومت در دمای بسیار پایین یا دمای بالا می باشد.
  • موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی و صرفه جویی در سوخت می گردد.
  • کاملاٌ بهداشتی بوده و سازگار با طبیعت است.

عايق رطوبتي نانو | عایق رطوبتی جدید

توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی نانو

توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی نانوانواع عایق رطوبتی نانو توسط مراکز پخش و توزیع در جریان خرید و فروش بازار وارد شده و مشتریان بسیاری را با خود همراه ساخته اند.
این نوع عایق که تحولاتی اساسی را در صنعت ایزوگام ایجاد نموده، در مقایسه با تولیدات قدیمی تر، فواید و آثار مثبت بیشتری را از خود به نمایش گذاشته است.
در حالت کلی برای این عایق که ویژگی هایی همچون سبک بودن، ایده آل و ارزان بودن را به خود اختصاص داده، می توان این انواع یا نمونه ها  را بیان داشت:

  1. عایق های سطحی
  2. عایق های حجمی

برای این دو عایق باید گفت که بر روی مصالح به عنوان عایق عمل کرده و با هر نوع ملاتی، قابل ترکیب و اضافه شدن می باشند.

لیست قیمت انواع عایق رطوبتی

لیست قیمت انواع عایق رطوبتی خیلی ها قبل از این که بخواهند عایق رطوبتی را مورد تهیه و خرید قرار دهند، می پرسند که عایق رطوبتی چیست و چرا باید آن را مورد استفاده قرار داد؟ آیا لزوماٌ وجود چنین عایقی ضروری حس می شود؟
در پاسخ باید گفت که بله، وجود عایق رطوبتی به خصوص محیط هایی که مستعد رطوبت و نم بیشتری می باشند، ضروری و لازم بوده و برای جلوگیری از ایجاد هر گونه نم یا در نهایت تخریب بخشی از فضا، باید آن ها را نصب نموده و مورد کاربرد قرار داد.

این عایق علاوه بر این که هزینه راه اندازی پایینی را دارا می باشد، از ایجاد هزینه های اضافی که در اثر تخریب فضا و یا عدم استفاده از عایق ممکن است به وجود بیاید، پیشگیری می کند.
اما با توجه به این که عایق رطوبتی نمونه های متعددی را در بازار فروش شامل می شود، به همان نسبت می توان لیست قیمت متفاوتی را از این محصول برای خریدارانی که می خواهند به تهیه و استفاده از آن بپردازند، قایل شد.
در نتیجه می توان اعلام داشت که قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر و یا انواع دیگر عایق در بازار، از درجات کم تا متوسط را برای مشتریان در بر دارند.

نمایندگی فروش عایق رطوبتی نانو پلیمر

نمایندگی فروش عایق رطوبتی نانو پلیمرعایق رطوبتی نانو پلیمر که به عنوان عایق رطوبتی مایع ظاهر می شود و در فضا های مختلف به عنوان ایزوگامی محکم و محافظ عمل می کند، توسط نمایندگی های فروش، در دسترس انواع خریداران قرار گرفته و خریدی مطمئن را عاید آن ها می سازد.
عده بسیاری از خریداران جهت عایق سازی پشت بام و نواحی مرطوب دیگر در یک فضا، عایق رطوبتی مورد نظر را مورد استفاده قرار می دهند.
در این حالت باید گفت که قیمت عایق رطوبتی بام توسط نمایندگی ها، با سطح مناسب و در نتیجه به صرفه تری به مشتریان قابل عرضه می باشد.

فروشنده بهترین عایق رطوبتی در بازار

فروشنده بهترین عایق رطوبتی در بازارعایق رطوبتی در انواع متفاوتی در بازار فروش موجود بوده و توسط فروشندگان معتبر و یا نمایندگی های فروش، به خریداران و مشتریان عرضه می شود.
یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع عایق مورد نظر، عایق رطوبتی نانو بی رنگ می باشد که از سری تولیدات بسیار جدید محسوب شده و دارای اثر بخشی فوق العاده ای از لحاظ محافظت در محیط های مختلف مرطوب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما